کتاب هنر و دانش تحلیل تکنیکال

The Art and Science of Technical Analysis
ساختار بازار، پرایس اکشن،استراتژی ها و روانشناسی معاملاتی
کد کتاب : 100127
مترجم :
شابک : 978-6227775334
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 602
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب هنر و دانش تحلیل تکنیکال اثر آدام گریمز


کتاب معاملاتی موفقیت‌آمیز که بینش قدرتمندی در مورد الگوها و استراتژی‌های فنی سودآور ارائه می‌دهد
هنر و دانش تحلیل تکنیکال اثری پیشگامانه است که شکاف بین دیدگاه دانشگاهی بازارها، تحلیل تکنیکال و تجارت سودآور را پر می کند. این کتاب به بررسی این موضوع می‌پردازد که چرا تصادفی بودن در بیشتر زمان‌ها، اما نه همیشه، در بازارها غالب است و چگونه می‌توان از تحلیل تکنیکال برای گرفتن الگوهای معتبر آماری در انواع خاصی از شرایط بازار استفاده کرد. اعتقاد کتاب این است که فشار خرید و فروش باعث ایجاد الگوهایی در قیمت ها می شود، اما این الگوهای فنی تنها در صورت عدم تعادل واقعی خرید و فروش موثر هستند.
هنر و دانش تجزیه و تحلیل فنی توسط تجزیه و تحلیل آماری گسترده از بازارها پشتیبانی می شود که برخی از ابزارها و الگوها مانند تجزیه و تحلیل فیبوناچی را از بین می برد و سایر ابزارها و تنظیمات تجارت را تأیید می کند. علاوه بر این، این منبع قابل اعتماد بر اساس تجربه گسترده نویسنده به عنوان یک معامله گر و مربی معامله گران، روانشناسی معامله گر و منحنی های یادگیری معامله گر را مورد بحث قرار می دهد.
به معامله گران جدی راهی برای فکر کردن در مورد مشکلات بازار، درک عملکرد خود و کمک به یافتن مسیر سازنده تر به جلو ارائه می دهد
-شامل تحقیقات گسترده ای برای تأیید الگوها و استراتژی های خاص پول سازی است
-نوشته شده توسط یک متخصص بازار با تجربه که با بسیاری از معامله گران برتر آموزش دیده و کار کرده است
-هنر و دانش تحلیل تکنیکال، پر از بینش های عمیق و توصیه های عملی، به شما یک حس واقع بینانه از نحوه رفتار بازارها، زمان و نحوه عملکرد تحلیل تکنیکال و آنچه که واقعا برای تجارت موفقیت آمیز نیاز است، می دهد.

کتاب هنر و دانش تحلیل تکنیکال