کتاب آن گاه که از فهم جهان درمی مانیم

When We Cease to Understand the World
کد کتاب : 100184
مترجم :
شابک : 978-9642135271
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : جلد نرم
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

چالش انسان با هستی
When We Cease to Understand the World
هنگامی که دست از شناخت جهان بر می داریم
کد کتاب : 102542
مترجم :
شابک : 978-9641942092
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 181
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب آن گاه که از فهم جهان درمی مانیم اثر بنجامین لاباتوت

کتاب «آن گاه که از فهم جهان درمی مانیم» کتابی در مورد پیوندهای پیچیده بین کشف علمی و ریاضی، جنون و تخریب است. فریتز هابر، الکساندر گروتندیک، ورنر هایزنبرگ، اروین شرودینگر - اینها برخی از مشاهیر هستند که بنیامین لاباتوت خواننده را به زندگی پر دردسرشان سوق می دهد و به ما نشان می دهد که چگونه با عمیق ترین پرسش های هستی دست و پنجه نرم می کنند. آنها نبوغ بی نظیری دارند، دوستان و عاشقان را بیگانه می کنند، به انزوا و جنون دچار میکنند. برخی از اکتشافات آنها زندگی انسان را برای بهتر شدن هدایت میکند. راه را برای هرج و مرج و رنج غیرقابل تصور هموار می کنند.

کتاب «آن گاه که از فهم جهان درمی مانیم » با سرعتی سرسام آور و با انبوهی از جزئیات آزاردهنده، از منابع تخیلی داستان استفاده می کند تا داستان دانشمندان و ریاضیدانانی را که تصورات ما را از ممکنات گسترش دادند، بیان کند.

کتاب آن گاه که از فهم جهان درمی مانیم

بنجامین لاباتوت
بنجامین لاباتوت (زادهٔ ۱۹۸۰) نویسنده شیلیایی است.لاباتوت در روتردام هلند متولد شد. او دوران کودکی خود را در لاهه، بوئنوس آیرس و لیما گذراند. او در سن 14 سالگی به سانتیاگو نقل مکان کرد.اولین کتاب داستان Labatut، La Antártica empieza aquí، برنده جایزه Premio Caza de Letras در سال 2009 شد که توسط UNAM و Alfaguara در مکزیک اهدا شد. همچنین در سال 2013 برنده جایزه ادبیات شهرداری سانتیاگو در بخش داستان کوتاه شد. دومین کتاب او، Después de la luz، در سال 2016 منتشر شد و پس از آن U...
قسمت هایی از کتاب آن گاه که از فهم جهان درمی مانیم (لذت متن)
کاملا درخشان.
Mark Haddon
کاملا مسحور کننده و وحیانی . . . کاملا جذاب.
William Boyd