کتاب خود دوست داشتنی من

The Self-Love Workbook
کد کتاب : 100190
مترجم : مریم نظری
شابک : 978-6225914223
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 304
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 15
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب خود دوست داشتنی من اثر شاینا الی

شما به اندازه دیگران به محبت خود نیاز دارید. وقتی عزت نفس پایین، اعتماد به نفس پایین یا حتی نفرت از خود دارید، زندگی کردن به طور کامل غیرممکن است. وقت آن است که عشق به خود را ایجاد کنید و نگرش، احساسات و دیدگاه کلی خود را نسبت به زندگی تغییر دهید! این کتاب کار مفید به شما این امکان را می دهد که از نیازها و اهداف منحصر به فرد خود آگاه شوید و در عین حال کشف کنید که چگونه خود واقعی خود را بهتر بپذیرید و دوست داشته باشید. کتاب «خود دوست داشتنی من» شامل انواع نکات، ترفندها و تمرین های سازنده و کاربردی است، از جمله:

• فعالیت های تعاملی
انواع روش های سرگرم کننده و خلاقانه برای دوست داشتن خود را کشف کنید

• اعلان های بازتاب
تجربیات خود را باز کنید و آنها را به درس های جدید متصل کنید

• توصیه های مفید
درک خود را از عشق به خود عمیق کنید و از آن در دنیای واقعی استفاده کنید

عشق به خود به شما این امکان را می دهد که نه تنها خود واقعی خود را ببینید، بلکه بپذیرید که چه کسی هستید. با این پذیرش، آزادی و اعتماد به نفس برای زندگی کامل به دست می آید. زمان غلبه بر شک و خودشکنی فرا رسیده است. وقت آن است که خودت را دوست بداری!

کتاب خود دوست داشتنی من

شاینا الی
دکتر شاینا علی یک مشاور، مربی و مدافع سلامت روان است که به برجسته کردن نقش مهم سلامت روان در پرورش شادی، رضایت و سلامتی کلی اختصاص دارد. او نویسنده کتاب کار عشق به خود، کتاب کار عشق به خود برای نوجوانان، و لونا عشق را همه جا پیدا می کند، و صاحب راه حل های مشاوره یکپارچه، یک مرکز مشاوره و مشاوره در اورلاندو، فلوریدا است. او در تمرین خود از یک رویکرد مبتنی بر نقاط قوت استفاده می کند که مشتریان را در سفر خود دوست داشتنی توانمند می کند. در زمینه سلامت روان، زمینه های تخصصی او شامل کاوش در هویت و ...
نکوداشت های کتاب خود دوست داشتنی من
Therapist and mental health advocate Dr. Shainna Ali helps you manage large and small-scale personal transformation with The Self-Love Workbook. Dr. Ali’s book is packed with exercises and prompts to help you care for yourself and learn better self-care practices
دکتر شاینا الی، درمانگر و حامی سلامت روان، به شما کمک می کند تا با کتاب کار عشق به خود، تحول شخصی در مقیاس بزرگ و کوچک را مدیریت کنید. کتاب دکتر الی مملو از تمرین ها و نکاتی است که به شما کمک می کند از خودتان مراقبت کنید و شیوه های مراقبت از خود را بهتر یاد بگیرید.
Book Riot

قسمت هایی از کتاب خود دوست داشتنی من (لذت متن)
یک روز صبح در کلاس خبری به ما می دهند: قراره دو هفته ی شما رو ببرن اردوی طبیعت. گروهی چادر زدن. تیراندازی با تیر و کمون و تنیس هم جزو برنامه هاتونه. نمی دانم تیراندازی کجا به درمان می خورد. اما هیچ جوری نمی شود آن را دور زد. همه چیز برنامه ریزی شده است. چهار شب، چهل دانش آموز. همه ی بچه های کلاس ما. ژنوی بو، سارا، آن ژولی، کلوئی همه می آیند.