کتاب آرزو ثروت نمی آورد

Wishes Won't Bring Riches
کد کتاب : 100748
مترجم :
شابک : 978-6227326192
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 356
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب آرزو ثروت نمی آورد اثر ناپلئون هیل

همواره پیرامون افراد مشهور و موفق، تصورات گوناگونی وجود دارد. عده‌ای، از افراد مشهور موردعلاقه‌شان قدیس ساخته و عده‌ای دیگر سعی در تخریب وجهه این افراد داشته‌اند. ناپلئون هیل نیز در قامت نویسنده­ی کتاب پیش روی شما مخاطب گرامی، از این قاعده مستثنی نیست. موفقیت هم مثل هر مقوله­ی دیگری اصول و قاعده‌ی خاص خودش را دارد و برای نائل آمدن به مدارج عالیه‌ی موفقیت ابتدا می‌بایست فلسفه­ی موفقیت را بشناسیم و اصول آن را در بندبند زندگی‌مان به کار بندیم. در کتاب حاضر، فلسفه­ی موفقیت و اصول آن به‌تفصیل شرح داده شده است. امیدوارم که در شناساندن فلسفه­ی موفقیت و تبیین اصول آن موفق عمل کرده باشم.
ثروت‌اندوزی و کسب موفقیت را می‌توان در زمره‌ی تمایلات و خواسته‌های مهم انسان تلقی کرد. در دنیای امروز که مرزها مفهوم سابق را ندارند و بشر در دهکده­ی جهانی زندگی می‌کند، بدیهی است که زندگی ملوّن و پرزرق‌وبرق صاحبان ثروت و شهرت همواره در کانون توجه دیگران قرار می‌گیرد و چه‌بسا افرادی که رویای ثروت‌اندوزی را در سر می‌پرورانند و توقع دارند ثروتی بادآورده به چنگ آورند و ره صدساله را یک‌شبه طی کنند.
در این کتاب، شما اصول علمی و دقیق خلق ثروت و همچنین نائل آمدن به مدارج عالیه­ی موفقیت را فرا خواهید گرفت و پس از مطالعه این کتاب ناگزیر به پذیرش این امر خواهید شد که آرزو، ثروت نمی‌آورد.

کتاب آرزو ثروت نمی آورد

ناپلئون هیل
ناپلئون هیل، زاده ی 26 اکتبر 1883 و درگذشته ی 8 نوامبر 1970، نویسنده ای آمریکایی و از پیشگامان ادبیات خودپروری بود.هیل در ویرجینیا به دنیا آمد و از همان دوران کودکی، به مطالعه و داستان نویسی علاقه مند بود. او در سیزده سالگی خبرنگار روزنامه ی ویرجینیا شد و با پولی که به دست می آورد، هزینه ی تحصیلش را پرداخت می کرد. هیل سپس به مدرسه ی حقوق رفت اما از عهده ی هزینه های آن برنیامد و به همین خاطر، زمان بیشتری را صرف فعالیت در روزنامه و کسب درآمد نمود. او در روزنامه با افرادی چون توماس ادیسون، الکسا...