کتاب لی لی در انجمن ماجراجویان 1

The Adventures of Lily Huckleberry in Scandinavia
سفر به دانمارک سوئد و نروژ
کد کتاب : 100786
مترجم :
شابک : 978-6229488003
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 96
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب لی لی در انجمن ماجراجویان 1 اثر آدری اسمیت

«صبح به خیر دنیای زیبا! من برای دیدن تو آماده ام.»
این جمله ای است که لی لی هر روز صبح با صدای بلند فریاد می زند. لی لی دختر شجاع و ماجراجویی است که دلش می خواهد همه ی کشورهای دنیا را ببیند و یک عالمه دوست جدید در همه جای جهان داشته باشد. او با کره ی جادویی و هیجان انگیزش به سفرهای جالبی می رود. لی لی هاکلبری عضو «انجمن جهانی ماجراجویان» است و شما قصه ی اولین سفر هیجان انگیز لی لی را در این کتاب می خوانید در این سفر لیلی به اسکاندیناوی می رود تا در جشن نیمه ی تابستان شرکت کند اما مشکل عجیب و غریبی پیش می آید غیب شدن اسرار آمیز همه ی توت فرنگی ها.
لی لی برای حل معمای غیب شدن توت فرنگی ها و کمک به برگزاری جشن نیمه ی تابستان به دانمارک، نروژ و سوئد سفر می کند و در این سفر با آدم ها و فرهنگ های جورواجور این سرزمین ها آشنا می شود و خوراکی های خوشمزه و رنگارنگ می خورد. اما سفر پرماجرای لی لی بی دردسر و آسان نیست و در این سفر به کمک تو هم نیاز دارد. دوست داری با لی لی هم سفر بشوی؟

کتاب لی لی در انجمن ماجراجویان 1

آدری اسمیت
آدری اسمیت طراح برند این کوچولو بچه های عجیب و غریب و یکی از نویسنده/تصویرگر مجموعه کتاب های سفر لیلی هاکلبری است. آدری که اصالتاً اهل فرانسه است، در برکلی، کالیفرنیا با چهار دختر کوچک ماجراجو خود زندگی می کند.