کتاب جادوی مدیریت

The Executive Diet
نیازمندی های مدیریت به وسیله سیزده نفر از رهبران تفکر نوین
کد کتاب : 101024
مترجم : متین اعظم پناه
شابک : 978-6222207175
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 168
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب جادوی مدیریت اثر دیپاک لودهیا

کتاب جادوی مدیریت - رنگ افکار و باورهای شما حقیقتی را که شما می سازید، تعریف می کند. باورهای شما عقاید شما را هم تحت تاثیر قرار می دهد که بر تجربیات عاطفی شما از جهان و فرجام نتایج شما تاثیر می گذارد که یا اعتقادات شما را تقویت می کند یا آن ها را تغییر می دهد. حتی آن ها شما را به جایگاه من می توانم یا من نمی توانم هدایت می کنند.
به هنگام مطالعه کتاب، ممکن است به این نتیجه برسید آن چه را که می‌خوانید از جمله واضحات است. باید به این نکته توجه داشته باشید، یک ایده خوب لزوما نباید پیچیده باشد. ایده‌های مطرح شده در این کتاب ساده هستند، زیرا طبیعت آکادمیک ندارند. این‌ها مطالبی نیستند که در دانشگا‌ه‌ها تدریس شوند، بلکه در جایی یا در شرکتی و یا موسسه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند. مطالب و ایده‌هایی که می‌خوانید از جاهای مختلف برگزیده شده است. مطالبی که انتخاب شده به نظر می‌رسد به شما کمک کنند. امید است بعد از خواندن این کتاب به آن چه انتظار دارید برسید و موفق باشید. برای دستیابی به موفقیت، هیچ مانعی نامحدود نیست و...

کتاب جادوی مدیریت

دیپاک لودهیا
دیپاک لودیا یک سخنران انگیزشی با استعداد و ماهر است که می داند چگونه از جمعیت الهام بگیرد.هدف او این است که مردم را تشویق کنم تا از پتانسیل خود نهایت استفاده را ببرند، تا تحقق یافته، سازنده و سودآور شوند.