کتاب دیپلماسی پنهان اسرائیل

Israel's Clandestine Diplomacies
کد کتاب : 101143
مترجم : مصطفی ملکی
شابک : 978-6229492642
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 420
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب دیپلماسی پنهان اسرائیل اثر کلایو جونز

کتاب « دیپلماسی پنهان اسرائیل» نوشته « کلایو جونز تور تی پترسون » توسط انتشارات جوینده ‫منتشر شده است.
برای بیش از شصت سال، دولت اسراییل در اجرای دیپلماسی مخفی مهارت نشان داده است - که همانطور که انتظار می رود اطلاعات کمی در مورد آن وجود دارد. این اپیزودهای تا به حال فاش نشده در تاریخ دیپلماتیک اسرائیل برای اولین بار توسط دست اندرکاران این جلد فاش شده است، که بررسی می کنند که چگونه روابط مبتنی بر حمایت و دوستی شخصی، و همچنین روابط برخاسته از خویشاوندی، از سازوکار تازه‌ای خبر می دهد. نویسنده در این کتا روابط اسرائیل با مجموعه ای از بازیگران اعم از دولتی و غیردولتی را تعریف میکند. تمرکز نویسندگان بر این است که تا چه حد دیپلماسی‌های مخفی اسرائیل در بحبوحه خصومت تصور شده در جهان عمدتا مسلمان-عرب، کاملا کاربردی و تابع یک جست‌وجوی واقع‌گرایانه برای امنیت تلقی شده‌اند، یا در واقع ثابت شده‌اند که مظهر یک پذیرش گسترده‌تر - سیاسی، اجتماعی و فرهنگی - یک دولت مستقل یهودی به عنوان بخشی ذاتی از خاورمیانه است. این کتاب درک روشنی از سیاست معاصر در اسرائیل را ارائه میکند که میتواند برای خوانندگان جذاب باشد.

کتاب دیپلماسی پنهان اسرائیل

دسته بندی های کتاب دیپلماسی پنهان اسرائیل
نکوداشت های کتاب دیپلماسی پنهان اسرائیل
In Israel's Clandestine Diplomacies an impressive set of authors shed light on hitherto dark parts of Israel's foreign policy over the years and offer new insights on more well-known periods.
در دیپلماسی های مخفی اسرائیل، مجموعه ای چشمگیر از نویسندگان، بخش های تاریک سیاست خارجی اسرائیل را در طول سال ها روشن می کنند و بینش های جدیدی را درباره دوره های شناخته شده تر ارائه می دهند.
Daniel Byman, Professor in the School of Foreign Service at Georgetown University

Jones and Petersen have assembled an accomplished volume of extraordinary research by leading experts, who raise the curtain on previously unknown chapters in Israel's diplomatic activities.
جونز و پترسن حجم کاملی از تحقیقات فوق العاده را توسط کارشناسان برجسته جمع آوری کرده اند که پرده ای را از روی فصل های ناشناخته قبلی در فعالیت های دیپلماتیک اسرائیل برمی دارند.
Uzi Rabi, Director of the Moshe Dayan Center for Middle Eastern Studies, Tel Aviv University

قسمت هایی از کتاب دیپلماسی پنهان اسرائیل (لذت متن)