کتاب تروریسم نوین

Der neue Terrorismus
بازیگران،راهبردها وتاکتیک ها
کد کتاب : 101148
مترجم :
شابک : 978-6229776889
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 258
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب تروریسم نوین اثر استفان گوئرتز

از حیث استراتژیک، شاید به جرأت بتوان گفت که در دهه های اخیر پدیدۂ تروریسم یکی از پدیده های مهم تهدید کننده بقای حکومت ها بوده است. این پدیده نیز بسان دیگر پدیده ها همواره در تلاش بوده تا خود را به ابزارهای مدرن دنیا مجهز کرده و برای حفظ موجودیت خود و دست یافتن به اهداف مد نظرش، از ابزارها، تاکتیک ها و راهبردهای مدرن استفاده کند.
کتاب حاضر، با تحلیلی تجربی از جهادگرایی جدید به عنوان یک الهیات و راهبرد اسلام گرای جهانی آغاز می شود. وانگهی، تعامل، همکاری و ادغام جنایات سازمان یافته فراملی و تروریسم موسوم به اسلام گرا و فناوری های ارتباطی جدید را به عنوان ابزار حیاتی برای تروریسم بررسی می کند. سرانجام، این کتاب تحلیلی از راهبردها و تاکتیک های نامتقارن مورد استفاده توسط سازمان های تروریستی و تروریسم سطح پایین ارائه می کند. به این ترتیب، برای همه دانش پژوهان علوم سیاسی و جرم شناسان که تروریسم را مطالعه می کنند، و همچنین برای متخصصان سرویس های مختلف امنیت ملی و بین المللی جذاب خواهد بود.

کتاب تروریسم نوین

استفان گوئرتز
دکتر استفان گورتز استاد سیاست امنیتی با تمرکز بر تحقیقات افراط گرایی و تروریسم در دانشگاه فدرال علوم کاربردی، اداره پلیس فدرال، در لوبک است.