کتاب دانستنی های جانوران ایران و جهان

Fishes
ماهی ها
کد کتاب : 101422
شابک : 978-6006229584
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 64
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب دانستنی های جانوران ایران و جهان اثر محمد کرام الدینی

کتاب « ماهی ها » یکی از شش جلد از این مجموعه دانستنی‌های جانوران ایران و جهان است که اطلاعات مفیدی از ماهی‌ها به ما می‌دهد.
آیا تا به حال پیش آمده است که ماهی قرمز سفره هفت‌سین شما بمیرد؟ اگر برایتان پیش آمده است، پس از آن چه احساسی داشته‌اید؟ دلتان برایش تنگ شده است؟ آیا می‌دانید پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های ما، سر سفره هفت‌سین ماهی قرمز نمی‌گذاشتند؟
آیا آخرین باری را که ماهی خورده‌اید به یاد می‌آورید؟ خوش‌مزه بود؟
آیا به حرکت ماهی‌ها درون آکواریوم توجه کرده‌اید؟ آیا به نظرتان رسیده است که وقتی ماهی دهانش را باز و بسته می‌کند، انگار می‌گوید «آب! آب!»؟ آیا تا به حال به تماشای ماهی‌های درون حوض، چشمه یا قنات ایستاده‌اید؟ شاید با دیدن آن‌ها این فکر به ذهنتان رسیده باشد که ماهی‌ها جانورانی دوست داشتنی و مفیدند. پس درباره آن‌ها بخوانیم و بدانیم.

کتاب دانستنی های جانوران ایران و جهان

محمد کرام الدینی
محمد کرام‌الدینی (متولد ۳ خردادماه ۱۳۳۴ - پژوهشگر، مترجم، مؤلف و معلم ایرانی)؛ نویسنده و مترجم مقالات و کتاب‌های علمی-آموزشی، از جمله کتاب‌های درسی رسمی علوم تجربی و زیست‌شناسی دوره‌های مختلف تحصیلی کشور و نیز روزنامه‌نگار علم است. او دارندهٔ عنوان مؤلف و مترجم برگزیدهٔ چهار دوره کتاب سال (۱۳۸۵، ۱۳۸۹، ۱۳۹۰ و ۱۳۹۶)، چهار دوره جشنواره کتاب‌های آموزشی رشد (سومین ۱۳۸۱ ، نهمین ۱۳۹۰ ، دهمین ۱۳۹۲ و پانزدهمین ۱۳۹۶)، بیست و یکمین جشنوارهٔ کتاب‌های دانشگاهی (۱۳۹۱...