کتاب خودت داستان بنویس

How to Write a Story
کد کتاب : 101430
مترجم :
شابک : 978-6006229775
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب خودت داستان بنویس اثر سیمون چشایر

کتاب "خودت داستان بنویس" نوشته "سیمون چشایر" یک منبع خودآموز بسیار مفید در زمینه داستان‌نویسی برای کودکان گروه سنی پایان دبستان است. این کتاب با دسته‌بندی به شش بخش، ابزارها و اطلاعات لازم برای تربیت نویسندگی در کودکان را با زبانی جذاب و آموزنده ارائه می‌دهد. همچنین، کتاب ارائه تمریناتی جذاب و تشویقی به کودکان می‌کند تا توانایی نوشتن داستان‌های خود را تقویت کنند.

"خودت داستان بنویس" به کودکان راه‌هایی برای تقویت تخیل و ایجاد ایده‌های خلاق برای داستان‌نویسی آموزش می‌دهد. این کتاب آنها را با ساختار داستان و فنون داستان‌نویسی آشنا می‌کند و اطلاعات جالبی در مورد نویسندگان معروف و دنیای جذاب نوشتن برای آنها ارائه می‌دهد. با این منبع آموزشی، کودکان نه تنها می‌توانند مهارت نوشتن داستان را پرورش دهند بلکه علاقه شان به خواندن و نوشتن را نیز تقویت کنند.

کتاب خودت داستان بنویس

سیمون چشایر
سیمون چشایر (زاده ۱ ژوئن ۱۹۶۴) نویسنده بریتانیایی ادبیات کودکان است که اغلب در ژانرهای رازآلود و علمی تخیلی است.[1] او بیش از 70 اثر منتشر کرده است که شامل سری کارآگاهی هوشمند Saxby و سری تکنو جاسوسی SWARM می‌شود. اولین کتاب او که در سال 1997 منتشر شد جرمی براون از سرویس مخفی بود. بسیاری از کتاب‌های او برای گروه سنی 8 تا 12 سال است، اما برخی از آنها، مانند کمدی عاشقانه پلاستیک فوق‌العاده، برای نوجوانان است، در حالی که رمان ترسناک گوشت و خون برای نوجوانان و بزرگسالان بزرگ‌ت...