کتاب چگونه در دنیای مدرن دوام بیاوریم

How to Survive the Modern World
مجموعه ی مدرسه ی زندگی
کد کتاب : 101492
مترجم :
شابک : 978-6225753310
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 244
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب چگونه در دنیای مدرن دوام بیاوریم اثر آلن دوباتن

دنیای مدرن طیف وسیعی از مزایا و شادی های فوق العاده را برای ما به ارمغان آورده است، از جمله فناوری، پزشکی و حمل و نقل. اما به نظر می رسد با این پیشرفت ها شاهد افزایش حرص، ناامیدی و آشفتگی نیز بوده ایم.

«چگونه در دنیای مدرن دوام بیاوریم»، راهنمای نهایی برای پیمایش در زمان‌های غیرعادی ماست. این کتاب به رابطه ما با اخبار، هویت ما، شغل ما، رابطه ما با دنیای طبیعی، تحسین ما از علم و فناوری، اعتقاد ما به فردگرایی و سکولاریسم - و سوء ظن ما به سکوت و تنهایی می پردازد.
این کتاب به ما کمک می‌کند تا رابطه‌ای آرام‌تر، معتبرتر، انعطاف‌پذیرتر و راحت‌تر با پیچیدگی‌های عصرمان ارتباط برقرار کنیم. اگر دوران مدرن می تواند مانند یک بیماری احساس تبدیل شود، این کتاب هم تشخیص است و هم درمان آرامش بخش و سرشار از امید.

کتاب چگونه در دنیای مدرن دوام بیاوریم

آلن دوباتن
آلن دوباتن، زاده ی 20 دسامبر 1969، نویسنده ی سوییسی/انگلیسی است.دوباتن در زوریخ به دنیا آمد. پدرش که در مصر به دنیا آمده بود، به سوییس مهاجرت کرد و از موسسان یک شرکت سرمایه گذاری شد و بعد از آن، ثروت هنگفتی به دست آورد. او یک خواهر دارد و دوازده سال اول زندگی اش را در سوییس گذرانده است.دوباتن برای تحصیل، به مدرسه ای شبانه روزی در آکسفورد فرستاده شد و زبان انگلیسی را آموخت. او در رشته های تاریخ و فلسفه تحصیل کرد و مقطع دکتری را در رشته ی فلسفه ی فرانسه در دانشگاه هاروارد آغاز کرد اما به خاطر ن...
نکوداشت های کتاب چگونه در دنیای مدرن دوام بیاوریم
It sounds like we all need [this book].
به نظر می رسد همه ما به [این کتاب] نیاز داریم
Salma El-Wardany, BBC Radio London

The books by The School of Life, as always, shift us to the right direction, to live more conscious, deliberate and meaningful lives.
کتاب های مدرسه زندگی، مثل همیشه، ما را به مسیر درست سوق می دهند تا زندگی آگاهانه تر و معنادارتر داشته باشیم.
NetGalley review

قسمت هایی از کتاب چگونه در دنیای مدرن دوام بیاوریم (لذت متن)