کتاب تسلط بر سازمان

Organizational Mastery
تاثیر رهبری استراتژیک و دوسو توانی سازمانی بر چابکی سازمانی
کد کتاب : 101759
مترجم :
شابک : 978-6227592504
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 158
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

معرفی کتاب تسلط بر سازمان اثر ایکلنور کومکله

کتاب تسلط بر سازمان با هدف بررسی تأثیر مهارت‌های رهبری استراتژیک و دوسواتی سازمانی بر چابکی استراتژیک سازمان با بررسی ادبیات موضوع به رشته تحریر درآمده است.
همچنین نقش دوسوتوانی سازمانی در تأثیر رهبری استراتژیک بر چابکی استراتژیک سازمان مورد بررسی قرار گرفت. این پژوهش از چهار بخش تشکیل شده است:
محیطی که سازمان‌ها در آن قرار دارند هر روز پویاتر و پیچیده‌تر می‌شود. از این رو سازگاری پویایی سازمان‌ها با آن تحولات،‌چندان ساده و آسان نیست.
توانایی سازمان‌ها برای انطباق با تغییر و مدیریت در محیط و بازارشان نیازمند مهارت‌های رهبر راهبردی است.
این نوع رهبری،‌ دوسوتوانی که شرط بنیادی قابلیت‌های یک سازمان است،‌در بهره‌برداری از منابع موجود و مدیریت فعالیت‌های اکتشافی برای بقای آن ضروری بوده و کسب برتری در حال و آینده را در چهارچوب شایستگی‌های سازمان تضمین می‌کند.

کتاب تسلط بر سازمان

ایکلنور کومکله
İlknur Kumkale در سال 2015 عنوان دانشیار مدیریت و استراتژی را دریافت کرد. وی در حال حاضر در گروه مدیریت و سازمان زیر نظر گروه مدیریت بازرگانی دانشکده علوم اقتصادی و اداری در دانشگاه تراکیا ترکیه کار می کند و دوره های مختلفی را تدریس می کند. (اداره بازرگانی، مدیریت استراتژیک و غیره). وی در سال 2013 جایزه "زن کارآفرین سال" را از سوی اتاق بازرگانی و صنعت کیشان دریافت کرد و عضو هیئت عالی مشاوره همان موسسه است. او عضویت چندین سازمان مانند انجمن فارغ التحصیلان دانشکده اقتصاد، انجمن خیریه ترکیه، انج...