کتاب زیبایی شناسی

The Blackwell Companion to Philosophy
راهنمای فلسفه بلک ول(7)
کد کتاب : 101775
مترجم :
شابک : 978-6005334715
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 96
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب زیبایی شناسی اثر سباستین گاردنر

کتاب "زیبایی شناسی" نوشته "سباستین گاردنر" توسط انتشارات "کتاب طه" منتشر شده است. این کتاب به ما این سوالات را مطرح می‌کند و بحث می‌کند: چرا برای ما اهمیت دارد که به آثار هنری فکر کنیم و درباره آن‌ها بحث کنیم؟ چه عواملی باعث می‌شود یک شیء در یک اثر هنری جا بیافتد؟ چگونه رابطه میان فرم و محتوا در آثار هنری برقرار می‌شود؟ آیا آثار هنری می‌توانند از ذهن هنرمندان پیام‌های خاصی منتقل کنند؟

هدف اصلی فلسفه هنر این است که به صورت منطقی به این پرسش‌های جذاب و پیچیده پاسخ دهد. اندیشیدن در مورد زیبایی و هنر یک زمینه عمیق و متنوع از مسائل فلسفی ایجاد می‌کند و این کتاب به این موضوعات پیچیده پرداخته و یک مقدمه گام به گام برای مطالب زیبایی‌شناسی معاصر فراهم می‌کند. به علاوه، کتاب به بررسی رابطه میان مسائل زیبایی‌شناسی و دیگر حوزه‌های فلسفی مانند اخلاق، متافیزیک و فلسفه ذهن می‌پردازد. همچنین، جایگاه زیبایی‌شناسی در برخی از نظام‌های فلسفی بزرگ را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد. این کتاب به خوانندگان فرصتی برای تفکر در عمق و تسلط بر مفاهیم زیبایی‌شناسی و فلسفه هنر ارائه می‌دهد.

کتاب زیبایی شناسی

سباستین گاردنر
سباستین آنگوس گاردنر (زاده 19 مارس 1960) فیلسوف و استاد فلسفه انگلیسی در کالج دانشگاه لندن است. وی به دلیل تخصص در زمینه کانت، ایدئالیسم آلمانی و فروید شناخته شده است.گاردنر کارشناسی خود را. در سال 1982 و دکتری وی در سال 1987 ، هر دو از دانشگاه کمبریجبه دست آورد. او ابتدا در کالج بیرکبک، لندن و از سال 1998 در UCL به تدریس پرداخت. وی در مورد فروید و روانکاوی، کانت و فلسفه پسا كانتی از جمله فیچت، شلینگ و نیچه به طور گسترده نوشته است.