کتاب مفاهیم اساسی فلسفه ی هنر

Key Terms in Philosophy of Art
کد کتاب : 102107
مترجم :
شابک : 978-6220404538
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 262
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب مفاهیم اساسی فلسفه ی هنر اثر تایگر روهولت

کتاب « مفاهیم اساسی فلسفه ی هنر» نوشته « تایگر روهولت» توسط انتشارات ققنوس منتشر شده است.
مفاهیم اساسی فلسفه ی هنر ، مقدمه ای روشن، مختصر و قابل دسترس برای یک زیر شاخه حیاتی از فلسفه ارائه می دهد. این کتاب مروری جامع بر اصطلاحات، مفاهیم، متفکران و آثار اصلی در تاریخ این حوزه کلیدی از تفکر فلسفی ارائه می‌کند. ایده آل برای دانشجویان سال اولی که برای اولین بار به این موضوع می پردازند، مفاهیم اساسی فلسفه ی هنر به عنوان همراه ایده آل برای مطالعه این موضوع جذاب خواهد بود.

تایگر روهولت خلاصه های مفصلی از مفاهیم اصلی در فلسفه هنر ارائه می دهد. یک فصل مقدماتی زمینه و پیشینه را ارائه می‌کند، در حالی که فصل‌های بعدی تعاریف دقیقی از اصطلاحات و مفاهیم کلیدی، مقدمه‌ای بر کار متفکران کلیدی، خلاصه‌ای از متون کلیدی، مقدمه‌ای بر رویکرد فلسفه به اشکال اصلی هنری، و توصیه‌هایی در مورد مطالعه بیشتر ارائه می‌دهند. این ابزار به طور خاص برای پاسخگویی به نیازهای دانش آموزان و با فرض عدم دانش قبلی در مورد موضوع طراحی شده است، این ابزار مرجع ایده آل برای کسانی است که برای اولین بار با فلسفه هنر مواجه میشوند.

کتاب مفاهیم اساسی فلسفه ی هنر

تایگر روهولت
تایگر روهولت، استادیار فلسفه در دانشگاه ایالتی مونتکلیر است. مقالات اخیر او در مجله زیبایی شناسی و نقد هنر و زیبایی شناسی معاصر منتشر شده است.