کتاب طریقت نویسنده

The Faith of a Writer
زندگی،مهارت،هنر
کد کتاب : 102164
مترجم :
شابک : 978-6229568644
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب طریقت نویسنده اثر جویس کارول اوتس

جویس کارول اوتس نویسنده و شاعر آمریکایی در این کتاب از تجربه‌هایش گفته است؛ تجربه‌هایی که به گمان وی برای علاقمندان این حرفه آموزنده است و راه‌های تاریک و گنگ را برایشان روشن می‌کند. تجربه‌های شخصی و تجربه‌های آزموده شده؛ همان راهی که خودش طی کرده تا بدین جا رسیده است. مسلما راه او راه اوست و دیگر نیز ناگزیرند راه خود را پیدا کنند. اما فارغ از ابعاد شخصی این تجربه‌ها، راه‌های مختلف از جنبه‌هایی به یکدیگر شبیه‌اند، همان‌طور که انسان‌ها گاه به هم شبیه‌اند. پس داشتن این تجربه‌ها برای کسی که به حرفۀ نویسندگی علاقه دارد، گنجی به شمار می‌رود. به‌ویژه که با قلم نافذ، شیرین و روان نویسنده‌ای خوش‌ذوق نوشته شده باشد و به‌ویژه که همان خیال‌انگیزی شعرها و داستان‌هایش را داشته باشد.
این کتاب مجموعه‌ای از مقالات نویسنده است که برخی را در مجلات مختلف منتشر کرده است و قرارگرفتن آنها در کنار یکدیگر با افزودن بخش‌هایی دیگر منعکس‌کنندۀ تجربه‌های او برای نویسندگان جوانی است که تازه گام در این راه نهاده‌ند. لحنی آموزگارانه دارد و صادقانه اندوختۀ عمری تلاش در راه نوشتن را به دوست‌داران تقدیم کرده است.

کتاب طریقت نویسنده

جویس کارول اوتس
جویس کارول اوتس، زاده ی 16 ژوئن 1938، نویسنده ای آمریکایی است. اوتس در لاکپورت نیویورک به دنیا آمد. او در آغازین سال های نوجوانی، با علاقه ای کم نظیر به مطالعه ی آثار نویسندگانی چون شارلوت برونته، ویلیام فاکنر و ارنست همینگوی می پرداخت. اوتس، نویسندگی را در چهارده سالگی آغاز کرد؛ در زمانی که مادربزرگش به او یک ماشین تحریر هدیه داد.اوتس در سال 1960 در رشته ی زبان انگلیسی از دانشگاه سیراکوس فارغ التحصیل شد و پس از آن، تحصیلات خود را در دانشگاه های ویسکانسین-مدیسون و رایس ادامه داد. او در زمانی ...