کتاب راهنمای حرفه ای مربیگری خصوصی

A Professional's Guide to Small-Group Personal Training
کد کتاب : 102464
مترجم :
شابک : 978-6003556331
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 266
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

معرفی کتاب راهنمای حرفه ای مربیگری خصوصی اثر کلی رابرتز

بنا به تعریفی که از سوی فدراسیون بین المللی مربیگری (ICF) ارائه شده مربیگری شبیه به شراکتی است که به مراجعین در راستای دستیابی به خواسته‌های شخصی و حرفه‌ای یاری می‌رساند. بر عمق یادگیری مراجعین افزوده، به تسریع در اجرای خواسته‌ها و افزایش کیفیت زندگی آنها می‌پردازد. برای موفقیت، یک مربی تمرین با گروه کوچک به ویژگی‌های شخصیتی خاصی نیاز دارد. اشتیاق، شور و جذابیت تا حد زیادی به شما کمک می نماید. اگرچه هرکسی که دانش پایه ای در زمینه تمرین داشته باشد می تواند نحوه نوشتن برنامه را بیاموزد، اما همه نمی‌توانند به گروه‌ها انگیزه دهند. خلاق بودن، خودانگیختگی و پرانرژی بودن، با اشتیاق به ایجاد تغییر در زندگی افراد، تمرین عالی را به یک تجربه استثنایی ارتقا می دهد. در نظر بگیرید که چگونه سبک شخصی شما می‌تواند تجارت تمرین گروه کوچک شما را هدایت نماید.
کتاب راهنمای حرفه‌ای مربیگری خصوصی از جمله آثاری به شمار میرود که تلاش دارد تا از طریق ارائه راهکارهای نوین مبتنی بر یافته های علمی و مستند، اثر ارزشمندی را برای مربیان ورزشی و آمادگی جسمانی و ورزشکاران فراهم نماید. از اینرو یکی از مزایای اصلی یار و تیم در یک گروه کوچک، ایجاد فرصتی عالی برای ایجاد جامعه و مسئولیت‌پذیری در محیطی اجتماعی تر است. شرکت کنندگان نسبت به یکدیگر و همچنین در قبال گروه به عنوان یک کل، مسئول می‌شوند. این عامل ایجاد ثبات در حضور و حفظ مراجعه‌کنندگان را برای شما آسان تر می‌کند. همچنین می‌تواند زمینه‌ی رقابتی سالم را فراهم کند و به همراهی و وفاداری منجر شود.

کتاب راهنمای حرفه ای مربیگری خصوصی

کلی رابرتز
کلی رابرتز یک مربی و مربی تناسب اندام مشهور جهانی است. او توسط کالج آمریکایی پزشکی ورزشی به عنوان فیزیولوژیست ورزشی (ACSM-EP) گواهینامه دریافت کرده است. او یک مربی ارشد ACE است و به عنوان مربی سلامت (HC)، مربی شخصی (CPT)، مربی تناسب اندام گروهی (GFI) و متخصص ورزش سرطان، گواهینامه ACE را دریافت کرده است. او دارای گواهینامه های متعددی از طریق انجمن دو و میدانی و تناسب اندام آمریکا (AFAA) است. او که در سال 2003 جایزه بهترین مربی تناسب اندام بین المللی IDEA را دریافت کرد، در سال 2007 به تالار مشا...