کتاب تقدیم به گلرخ ، با عشق و نفرت

taghdim
کد کتاب : 103133
شابک : 978-6220110071
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 156
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب تقدیم به گلرخ ، با عشق و نفرت اثر سیامک گلشیری

داستان «تقدیم به گلرخ، با عشق و نفرت» نوشته‌ای است از یک نویسنده که به دعوت زن سابق خود، رهسپار یک جلسه در یکی از شهرهای شمالی ایران می‌شود تا بخش‌هایی از آخرین رمان خود را به او بخواند. این رمان، که همانند برخی از آثار سیامک گلشیری، در یک شب واحد رخ می‌دهد، یک داستان روان‌شناختی از تغییر و تحول در انسان را به تصویر می‌کشد؛ یک تغییر چندان عمیق که می‌تواند به مرز جنون نزدیک شود و فرد را به انجام اعمال ترسناک و وحشتناک ترغیب کند.

از ابتدا، با شخصیت‌ها همراه می‌شویم و به تدریج زوایای پنهان آن‌ها در طول رمان آشکار می‌شود؛ همواره احساس می‌کنیم که چیزی در حال وقوع است؛ این تعلیق تا انتها با ما همراه است و یک داستان ترسناک و افسونگر را به تصویر می‌کشد.

کتاب تقدیم به گلرخ ، با عشق و نفرت

سیامک گلشیری
سیامک گلشیری (زاده 27 مرداد، 1347) نویسنده و مترجم معاصر ایرانی است. او پسر احمد گلشیری و برادرزاده هوشنگ گلشیری از دیگر مترجمان و نویسندگان ایرانی است.سیامک گلشیری در یک خانوادهٔ فرهنگی در اصفهان متولد شد. دوران کودکی را در اصفهان سپری کرد و سپس در شش سالگی به همراه خانواده، به سبب تغییر شغل پدر، به تهران مهاجرت کرد. بعد از انقلاب، در ۱۳۵۹، بار دیگر به اصفهان بازگشت. در اواخر دوران دبیرستان به فعالیت های نمایشی روی آورد و چندین نمایشنامه را روی صحنه برد. با پایان این دوران تحصیلی، این فعالیت...
دسته بندی های کتاب تقدیم به گلرخ ، با عشق و نفرت