کتاب آنچه می بینی وقتی نمی توانی ببینی

What You See When You Can't See
کد کتاب : 103222
مترجم :
شابک : 978-6227632590
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

معرفی کتاب آنچه می بینی وقتی نمی توانی ببینی اثر زینا کوپر

زینا کوپر تک‌تک لحظه‌های زندگی‌اش را زندگی می‌کند. او از تمام حواس پنج‌گانه‌اش استفاده می‌کند تا جهان اطرافش را کشف و بررسی کند‌. و تمام این کارها را بدون داشتن نعمتی انجام می‌دهد که ما همیشه آن را نادیده می‌گیریم: بینایی.
او با سندروم مارفان، نوعی اختلال در بافت‌های پیوندی، متولد شده است که یعنی تقریبا نابیناست. اما او نابینایی‌اش را چهار دهه از جهان مخفی می‌کند، تا اینکه مانچ، یک سگ راهنما سرشار از ویژگی‌های مثبت، یک‌شبه به زندگی او وارد می‌شود، و ناگهان پنهان‌ کردن نابینایی‌اش بعد از سال‌ها بر همگان آشکار می‌شود.
آنچه می‌بینی، وقتی نمی‌توانی ببینی، سفر زینا را در پذیرفتن محدودیت‌هایش به تصویر می‌کشد. او از خوانندگانش می‌خواهد تا زیبایی را در عیب و نقص خود پیدا کنند. این کتاب به شما کمک می‌کند زیبایی زندگی را تحت هر شرایطی پیدا کنید.

کتاب آنچه می بینی وقتی نمی توانی ببینی

زینا کوپر
زنا کوپر یک مشاور ادغام‌کننده واجد شرایط، یک متخصص متافیزیک، و مشاور متافیزیکی است که در مطب خصوصی خود با کودکان مدرسه‌ای و افراد در هر سنی کار می‌کند. او تمام زندگی خود را با سندرم مارفان گذرانده است، وضعیتی که او را بیشتر نابینا می کند. او یکی از اعضای موسس شبکه جنگجویان صلح در کاردیف، ولز است، سازمانی که رویدادهای سخنرانی ماهانه الهام بخش برگزار می کند. او مادر چهار فرزند و مادربزرگ یک فرزند است و با سگ راهنمایش مونک در ولز زندگی می کند.
دسته بندی های کتاب آنچه می بینی وقتی نمی توانی ببینی