کتاب روانشناسی فروش

The psychology of selling
چگونه بیشتر،آسانتر و سریعتر از آنچه تصور میکردید،فروش خودرا افزایش بدهید
کد کتاب : 13754
مترجم :
شابک : 978-9647390828
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 22
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

روانشناسی فروش
The Psychology of Selling
فروش خود را سریع تر و آسان تر از آن چیزی که تاکنون فکر می کرده اید افزایش دهید
کد کتاب : 82579
مترجم :
شابک : 978-6006774305
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 278
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

روانشناسی فروش
The psychology of selling
چگونه فروشی بیشتر و سریعتر از حد تصور خود داشته باشیم؟
کد کتاب : 131158
مترجم :
شابک : 978-6226628815
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 268
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

روان شناسی فروش
The Psychology Of Selling
کد کتاب : 103252
مترجم : مرجان بهرامی
شابک : 978-9647727899
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 286
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب روانشناسی فروش اثر برایان تریسی

برایان تریسی که یکی از برترین سخنرانان حرفه ای و مربیان فروش در جهان امروز است،دریافت که مهمترین موفقیت او در فروش کشف "روانشناسی فروش" است که مهمتر از تکنیک ها و روش های فروش میباشد.هدف تریسی در کتاب روانشناسی فروش،ارائه مجموعه ای از روش ها،ایده ها،استراتژی ها و تکنیک هاییست که میتوانید به طور کاملا عملی در افزایش فروش محصولات خود استفاده کنید.تریسی که از او به عنوان معلم فروش هم یاد میشود،نتایج حاصل شده ازین کتاب را بار بار ها بروی شاگردانش مشاهده کرده است.او همیشه از میلیونر کردن شاگردانش لذت برده که توانسته آنها را به این سطح از نبوغ برساند .آن هم فقط با انجام دادن تکنیک های ساده کتاب"روانشناسی فروش"!


تربرنامه صوتی کلاسیک تریسی با عنوان "روانشناسی فروش" پرفروش ترین برنامه آموزش فروش در تاریخ است و هم اکنون برای اولین بار در قالب کتاب روانشناسی فروش گسترش یافته و به روز شده است.

در کتاب روانشناسی فروش از برایان تریسی موارد زیر به صورت کاربردی توضیح داده میشود به طوری که فروشندگان بتوانند قدرت فروش خود را دو چندان کنند:

"بازی باطنی فروش"
چگونه ترس از رد شدن(قبول نکردن درخواست خرید) را از بین ببریم؟
چگونه می توان اعتماد به نفسی مستحکم ایجاد کرد؟
کنترل افکار ، احساسات و اعمال برای موثرتر بودن

کتاب روانشناسی فروش

برایان تریسی
برایان تریسی، زاده ی 5 ژانویه ی 1944، نویسنده ی کانادایی/ آمریکایی است. موضوع سمینارها و ارائه های او شامل رهبری، فروش، مدیریت موثر و استراتژی کسب و کار است. تریسی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت «برایان تریسی اینترنشنال» است. او این شرکت را در سال 1984 در شهر ونکوور کانادا بنیان نهاد. این شرکت به ارائه ی خدمات مشاوره ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف گذاری، راهبرد، خلاقیت و روانشناسی موفقیت می پردازد. تریسی پیش از پایه گذاری این شرکت به عنوان مدیر ارشد عملیات در یک شرکت ساخت و ساز...
قسمت هایی از کتاب روانشناسی فروش (لذت متن)
دنیای امروز، دنیای ارتباطات است. به همین دلیل مبادی آداب و با نزاکت بودن در درجه اول اهمیت قرار دارد، اما همچنان که از تغییرات دوران و شیوه سلوک در اجتماعات پویا استقبال می کنیم، باید به این هنجارهای ارزشمند اجتماعی یعنی آداب معاشرت هم سخت متکی باشیم، حتی مردمان موفق و با تجربه هم خوب می دانند که به این اطلاعات و توصیه های اجتماعی در زمینه آداب معاشرت نیاز دارند. هدف از تهیه این متن، ارائه یک راهنمای کاربردی برای رفتارهای درست و سنجیده در زندگی شغلی و ایجاد ظرافت و خوشایندی در برخوردهای اجتماعی می باشد. - مهربان و متمدن باشید. - برای داشتن روابطی ممتاز باید در قبال رابطه هاتان، فروتنی، صداقت، خوش رفتاری، ادب و صمیمیت و در قبال همه انسان ها نوع دوستی داشته باشید. - خصوصیات یک فرد جذاب عبارتند از : وقار، ظرافت در رفتار، برازندگی و رفتار خوشایند. - میان فقدان رفتار صحیح و رسمیت بیش از حد، تعادل برقرار کنید. - از نظرات خودتان که مایل به ابرازشان هستید، فهرستی تهیه و طرز پاسخ دهی صحیح را یاد بگیرید اینها جزو دارایی شما محسوب می شوند. - به یاد داشته باشید هنگام مراوده با اشخاص، شکیبائی ابزار کارسازی است. - با همه کس با احترام و مودبانه رفتار کنید، اگر با دیگران با احترام رفتار کنید، آنها هم با شما با احترام متقابلا رفتار خواهند کرد. فراموش نکنید که ادب یگانه سلاحی است که هر فرد بی ادبی را نیز خلع سلاح می کند. - همیشه خشم خود را کنترل کنید وگرنه همه فضایلاتان را تحت الشعاع قرار می دهد و بر شما بر چسب ناخوشایند بودن خواهند زد.

رئیس جمهور موفق، یک فروشنده موفق است زیرا مهارت انتقال دیدگاه هایش را به مردم کشورش دارد سخنران موفق، یک فروشنده موفق است زیرا توان فروش صحبت هایش را به مخاطبینش دارد. مدیر موفق، یک فروشنده موفق است زیرا مهارت برقراری ارتباط با کارکنانش و نفوذ به قلب آن ها را دارد. والدین موفق، فروشندگانی موفق اند زیرا مهارت فروش حرف ها و تجاربشان به فرزندشانشان را دارند. بنابراین، فروش، قلب تپنده ی هر فعالیتی است که برای پیشرفت بشر لازم است…

شما برای فروش موفق به فروشندگان حرفه ای نیاز دارید. نکته مهمی که وجود دارد این است که تمامی مهارتهای فروش اکتسابی و قابل آموزش اند. یعنی فروشندگان حرفه ای به دنیا نیامده اند بکله خود را پرورش داده اند و شما نیز با خواندن این کتاب یکی از آنها خواهید شد. اگر شما صاحب کسب وکار هستید (مهم نیست چه کسب و کاری!!!)، یا اگر کار فروش را دوست دارید و می خواهید در فروش بهترین باشید، باید بدانید که فروش یک علم است. اگر صاحب کسب و کار هستید باید این اصل مهم را هموار به خود یاد آور شوید که “تا زمانیکه فروش انجام نشده، هیچ نتیجه ای در کسب و کار شما بوجود نیامده است“. اگر نگاهی به مدیران موفق در جهان بیندازید، متوجه می شوید که تمام آنها کارشان را از فروش آغاز نموده اند و به واسطه ی مهارت در این علم، توانسته اند کسب و کارشان را به سودآوری و موفقیت سوق دهند. اگر صاحب هر کسب و کار کوچک یا بزرگی هستید، فرقی نمی کند. در هر حال، فروش مهم ترین مهارتی است که کسب و کار شما به آن نیاز دارد. کارفرآینان موفق، افرادی هستند که به اهمیت کار فروش واقفند. “آنها قادراند نیازهای بازار هدفشان را شناسایی نموده و محصولی مناسب تولید نموده و آنرا بفروشند.”