کتاب هزار قدم در دل شب

A Thousand Steps Into Night
کد کتاب : 103314
مترجم :
شابک : 978-6222544362
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 368
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب هزار قدم در دل شب اثر تریسی چی

کتاب « هزار قدم در دل شب» نوشته تریسی چی توسط نشر میلکان منتشر شده است.
در قلمرو آوارا، جایی که خدایان، هیولاها و انسان ها در کنار هم وجود دارند، میوکو یک دختر معمولی است که به عنوان دختر صاحب مسافرخانه به یک وجود امن، البته بدون حادثه، تسلیم شده است.
اما هنگامی که Miuko نفرین می شود و شروع به تبدیل شدن به یک شیطان می کند، او برای برگرداندن نفرین و بازگشت به زندگی عادی خود تلاش می کند. میوکو با کمک یک روح زاغی دزد و به طور مداوم توسط یک شاهزاده اهریمن ناکام می شود، میوکو باید از کلاهبرداران فرار کند، از شکارچیان شیاطین فرار کند و اگر می خواهد دوباره به خانه بازگردد، با خدایان وحشی مذاکره کند. با دگرگونی او قدرت و آزادی به دست می‌آید که او هرگز رویاهایش را هم نمی‌دید، و باید تصمیم بگیرد که آیا نجات روحش ارزش تلاش برای دوباره پر کردن خود را به یک زندگی معمولی دارد که دیگر مناسب او نیست... و شاید هرگز انجام نداده است.

کتاب هزار قدم در دل شب

تریسی چی
تریسی چی نویسنده آمریکایی داستان های بزرگسالان جوان است که بیشتر برای سه گانه دریای جوهر و طلا و We Are Not Free شناخته شده است. چی نسل چهارم ژاپنی آمریکایی است و در کالیفرنیا زندگی می کند که در آن بزرگ شده است.چی در دانشگاه کالیفرنیا، سانتا کروز، ادبیات و نویسندگی خلاق خواند و مدرک کارشناسی ارشد هنر را از دانشگاه ایالتی سانفرانسیسکو به دست آورد. پس از اخذ مدرک کارشناسی ارشد، چی وارد مسابقه نویسندگی به نام جنگ‌های زمین شد، که به نویسندگان جدید این فرصت را می‌دهد تا با جفت کردن آنها ...
نکوداشت های کتاب هزار قدم در دل شب
Unexpected and inventive.
غیر منتظره و مبتکرانه.
Horn Book Magazine

قسمت هایی از کتاب هزار قدم در دل شب (لذت متن)