کتاب افسردگی نهفته

Perfectly Hidden Depression
راه رهایی از کمال طلبی، آنگاه که بر افسردگی نقاب می کشد
کد کتاب : 103319
مترجم :
شابک : 978-6222544461
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 18
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب افسردگی نهفته اثر مارگارت رابینسون رادرفورد

اگر به این باور رسیده‌اید که احساسات دردناک نشانه‌ای از ضعف هستند، یا اگر آسیب‌پذیر بودن همیشه باعث می‌شود احساس ناامنی کنید، ممکن است با ایجاد یک زندگی زیبا و بی‌نقص جان سالم به در برده باشید - زندگی‌ای که در آن به نظر می‌رسد موفق و درگیر هستید. شما مملو از خود انتقادی و شرم هستید و نمی توانید به خود اجازه دهید ترس، خشم، از دست دادن یا اندوه را ابراز کنید. تشخیص می‌دهید که چیزی اشتباه است، اما مطمئن نیستید دقیقا چه چیزی وجود دارد - فقط این که احساس می‌کنید در دام افتاده و تنها هستید. اگر این به نظر شما می رسد، ممکن است افسردگی کاملا پنهان (PHD) داشته باشید.

با این راهنمای دلسوزانه، فرآیند درک کمال گرایی، شناسایی باورهای مخرب و ارتباط با احساساتی که برای مدت طولانی سرکوب شده اند را آغاز خواهید کرد. همچنین نکات ملموسی برای آرام کردن صدای انتقادی درونی و راهکارهای قدرتمند برای مقابله با احساسات دشوار خواهید یافت. مهمتر از همه، خواهید آموخت که درخواست کمک نشانه ضعف نیست، بلکه نشانه قدرت است. اگر آماده هستید که مخفی شدن را متوقف کنید و شروع به درمان کنید، این کتاب پیشگامانه شما را راهنمایی می کند.

کتاب افسردگی نهفته

مارگارت رابینسون رادرفورد
مارگارت رابینسون رادرفورد، دکترا، یک روانشناس بالینی در بخش خصوصی با بیش از بیست و پنج سال تجربه در درمان افراد و زوج ها برای افسردگی، اضطراب و مسائل مربوط به روابط است. او همچنین از طریق وبلاگ و پادکست های محبوب خود، سبک درمانی دلسوزانه و متعارف خود را با هدف کاهش انگ در مورد درمان روانشناختی به عموم مردم ارائه می دهد.
نکوداشت های کتاب افسردگی نهفته
This book can and will save lives.
این کتاب می تواند و می تواند جان انسان ها را نجات دهد.
Pat Love, EdD

This book is exceptionally written
این کتاب استثنایی نوشته شده است
John Preston, PsyD

قسمت هایی از کتاب افسردگی نهفته (لذت متن)