کتاب خانه درختی156 طبقه

The 156-Storey Treehouse
کد کتاب : 103433
مترجم :
شابک : 978-6225682788
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 290
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب خانه درختی156 طبقه اثر اندی گریفیتس

اندی و تری در یک خانه درختی 156 طبقه زندگی می کنند. (قبلا یک خانه درختی 143 طبقه بود، اما آنها 13 سطح دیگر اضافه کردند.) دارای یک چاه آرزو، یک سطح مواد بسیار بدبو، یک کوچه بولدرینگ (درست مانند بولدر است، با این تفاوت که شما به جای توپ از تخته سنگ استفاده می کنید). یک موتور معمایی، یک سطح نمایش مسابقه تلویزیونی که توسط کوئیزی ربات مسابقه دهنده میزبانی می شود، و دستگاه شگفت انگیز ذهن خوان ساندویچ ساز که دقیقا می داند چه نوع ساندویچی می خواهید و آن را برای شما درست می کند.
شب قبل از کریسمس است اما اندی و تری هنوز آماده نیستند! آنها نامه‌هایشان را برای بابانوئل ننوشته‌اند، سرود نخوانده‌اند و جوراب‌هایشان را آویزان نکرده‌اند، و حالا آقای دماغ بزرگ می‌خواهد کتاب بعدی‌شان تا فردا تمام شود. هنگامی که سورتمه بابانوئل در خانه درختی فرود می آید، گوزن شمالی در شاخه ها گیر می کند و بابانوئل به داخل دستگاه شبیه سازی می افتد. در حالی که ده ها بابانوئل در حال دویدن هستند و هیچ راهی برای تشخیص اینکه کدام یک واقعی است وجود ندارد، چه کسی قرار است همه هدایا را تحویل دهد؟ این به اندی، تری و جیل بستگی دارد که برای نجات کریسمس با هم همکاری کنند - و شاید حتی کتابشان را به موقع تمام کنند!

کتاب خانه درختی156 طبقه

اندی گریفیتس
اندی گریفیتس، زاده ی 3 سپتامبر 1961، نویسنده ی استرالیایی است. گریفیتس در ملبورن به دنیا آمد و نویسندگی را از شش سالگی آغاز کرد.او را می توان محبوب ترین نویسنده ی داستان های کودک در استرالیا نامید. گریفیتس تا به حال بیش از بیست کتاب نوشته که اغلب آن ها هم در کشورش و هم در سایر نقاط جهان به موفقیت های بزرگی دست یافته اند. او بخاطر همکاری اش با تری دنتون مشهور است.
نکوداشت های کتاب خانه درختی156 طبقه
Brilliant series and if you haven't read them yet why not? Start at the beginning and work through them all. Laugh out loud funny and I love reading about all the things they have in their treehouse
مجموعه ای درخشان و اگر هنوز آنها را نخوانده اید چرا که نه؟ از ابتدا شروع کنید و همه آنها را بخوانید. با صدای بلند خنده دار بخند و من عاشق خواندن در مورد همه چیزهایی هستم که آنها در خانه درختی خود دارند
Toppsta Reviewer

If you close your eyes and listen hard enough, you can hear the sound of children everywhere lamenting the long 12 months they have to wait until the release of the next one.
گر چشمان خود را ببندید و به اندازه کافی گوش دهید، می توانید صدای کودکانی را بشنوید که در همه جا ناله می کنند برای 12 ماه طولانی که باید تا انتشار نسخه بعدی صبر کنند.
Guardian Guardian

قسمت هایی از کتاب خانه درختی156 طبقه (لذت متن)