کتاب فراتر از ذهن

Out of Your Mind
پیدا و پنهان بازی های کیهانی
  • 15 % تخفیف
    225,000 | 191,250 تومان
  • موجود
  • انتشارات: فلسفه فلسفه
    نویسنده:
کد کتاب : 103542
مترجم :
شابک : 978-6227857177
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب فراتر از ذهن اثر آلن واتس

کتاب « فراتر از ذهن» نوشته « آلن واتس» توسط انتشارات فلسفه منتشر شده است.
آلن واتس اغلب می‌گوید برای اینکه به خود بیایید، گاهی اوقات باید از ذهن خود خارج شوید. کتاب « فراتر از ذهن» ، از شما دعوت می شود تا در 12 جلسه آموزشی اوج این متفکر افسانه ای در مورد چگونگی شکستن محدودیت های ذهن منطقی غوطه ور شوید و شروع به گسترش آگاهی و آگاهی خود کنید. قدردانی از بازی بزرگی که در اطراف ما آشکار می شود.
با دقت انتخاب شده از صدها ضبط شده توسط پسر آلن واتس و آرشیودار، مارک واتس، خارج از ذهن شما شش سمینار کامل را برای شما به ارمغان می آورد که دامنه واقعی این معلم درخشان را در عمل به تصویر می کشد.
هنر تصادف کنترل شده - چه اتفاقی می افتد وقتی زندگی خود را جدی نگیرید و با صداقت کامل از آن لذت ببرید
• چگونه به این افسانه درباره خودم باور می کنیم که ما ایگوهای محصور شده در پوست و جدا از دنیای اطرافمان هستیم و چگونه از این توهم فراتر برویم.
• چرا باید به طور کامل هرج و مرج و خلأ را بپذیریم تا عمیق ترین هدف خود را پیدا کنیم

کتاب فراتر از ذهن

آلن واتس
آلن ویلسون واتس (Alan Wilson Watts) فیلسوف ، نویسنده ، عارف و سخنران بریتانیایی-آمریکایی بود. بیشتر صحبت‌های او پیرامون عرفان شرقی، مدیتیشن و ذن بود.وی متولد چیزلهورست انگلیس است و در سال 1938 به ایالات متحده نقل مکان کرد و آموزش ذن را در نیویورک آغاز کرد. وی مدرک کارشناسی ارشد الهیات را از حوزه علمیه سیبری-وسترن دریافت کرد و در سال 1945 کشیش اسقفی شد. واتس در سال 1950 وزارت را ترک کرد و به کالیفرنیا نقل مکان کرد، و در آنجا به عضویت هیئت علمی آکادمی مطالعات آسیایی آمریکا درآمد.