کتاب بگرد و بگو

Looky Looky Little One It's Bedtime
شب به خیر کوچولو
کد کتاب : 103597
مترجم :

شابک : 978-6222745219
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 24
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب بگرد و بگو اثر ساندرا مگزامن

کتاب "بگرد و بگو" نوشته "ساندرا مگزامن" توسط انتشارات "پرتقال" منتشر شده است. این کتاب با یک رویکرد جدید و هیجان انگیز به یادگیری اولیه نگاه می‌کند و کودکان را به دنیای بزرگ و زیبای ما آشنا می‌کند. در این ماجراجویی شبانه، فعالیت‌ها و چالش‌های مختلفی وجود دارد که مغز کودکان را تمرین می‌دهند.

در این کتاب، کودکان باید اشیاء، رنگ‌ها، اعداد، اشکال، صداها، حیوانات، افراد و مضامین مختلف را در زمان خواب جستجو کنند و شناسایی کنند. این فعالیت‌ها به آنها کمک می‌کنند تا مهارت‌های شناختی و تفکر منطقی خود را تقویت کنند و به صورت سرگرم‌کننده و تعاملی با محتوا آشنا شوند.

این کتاب شیرین و تعاملی برای کودکان نوپا و بچه‌ها طراحی شده است و به آنها راهی عالی برای آموزش و یادگیری سالم ارائه می‌دهد. با "بگرد و بگو"، کودکان می‌توانند به صورت شاد و پرانرژی مهارت‌های جدید را یاد بگیرند و همزمان با خوش‌گذرانی و بازی، دنیای پیرامون خود را بشناسند.

کتاب بگرد و بگو

ساندرا مگزامن
ساندرا مگسامن هنرمند، نویسنده و طراح مشهور جهانی است که محصولات و ایده هایش زندگی میلیون ها نفر را تحت تاثیر قرار داده است. کتاب ها و داستان های او یادآوری صمیمانه ای هستند که این افراد و لحظات زندگی ما هستند که زندگی را بسیار شگفت انگیز می کنند!