کتاب اذهان مستبد

Tyrannical Minds
نمایه های روانشناختی، خودشیفتگی و استبداد
کد کتاب : 103793
مترجم :
شابک : 978-6227124521
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 352
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب اذهان مستبد اثر دین ا هیکاک

کتاب « اذهان مستبد» "نمایه های روانشناختی، خودشیفتگی و استبداد " نوشته « دین ا هیکاک» توسط انتشارات سایلاو منتشر شده است.
همه نمی توانند ظالم شوند. این امر مستلزم تلاقی خاصی از رویدادها برای به دست آوردن کنترل مطلق بر کل کشورها است. اول، شما باید با پتانسیل ایجاد ویژگی های شخصیتی وحشیانه متولد شوید. اغلب، این ترکیبی از خودشیفتگی، روان‌پریشی، ماکیاولیسم، پارانویا و یک جاه‌طلبی خارق‌العاده برای کنترل دیگران است.
دوم، شخصیت خطرناک شما باید در دوران کودکی رشد و تقویت شود. ممکن است از آزار جسمی و/یا روانی رنج ببرید.
در نهایت، زمانی که نظام سیاسی کشور شما ناپایدار است، باید به سن بلوغ برسید. این رویدادها با هم، پایه‌ای را برای به قدرت رسیدن ایجاد می‌کنند، پایه‌ای که استالین، هیتلر، مائو تسه تونگ، صدام حسین و معمر قذافی همگی از آن برای به دست آوردن کنترل مرگ و زندگی بر هموطنان و زنان خود استفاده کردند. این گونه بود که رهبران دولت اسلامی امیدوار بودند که چنین قدرتی به دست آورند.
اگرچه این مردان در زمان‌ها و مکان‌های مختلف زندگی می‌کردند و از پیشینه‌های بسیار متفاوتی بودند، بسیاری از آنها به یکدیگر احترام می‌گذاشتند. اغلب به نظر می رسید که آنها ویژگی های شخصیتی مشترک و "تاریک" خود را تشخیص می دهند و آنها را به عنوان نقاط قوت می نگرند. فقط در موارد نادری علائم اختلالات روانی را نشان دادند.
نمایه های روانشناختی می تواند به ما در درک اصرار مستبدان برای تسلط، انقیاد، شکنجه و کشتار کمک کند.« اذهان مستبد» نشان می‌دهد که چگونه شناخت ویژگی‌های روان‌شناختی آن‌ها می‌تواند بینشی درباره انگیزه‌ها و اقدامات رهبران خطرناک فراهم کند، به طور بالقوه به ما امکان می‌دهد رفتار آنها را پیش‌بینی کنیم؟ و حتی چگونه آنها را متوقف کنیم. با افزایش تعداد افراد قدرتمند و رهبران اقتدارگرا در سراسر جهان، درک افراطی‌ترین نمونه‌های رفتار ظالمانه باید به عنوان هشداری برای هر کسی باشد که نسبت به تهدیدات ناشی از افراط‌گرایی سیاسی بی‌تفاوت است.

کتاب اذهان مستبد

دین ا هیکاک
دین A. Haycock یک نویسنده علم و پزشکی است که در نیویورک زندگی می کند. او مدرک دکتری در نوروبیولوژی از دانشگاه براون و فلوشیپ در دانشگاه راکفلر گرفت. نتایج تحقیقات او که در دانشگاه و صنعت داروسازی انجام شده است، در مجلات مختلف دانشگاهی منتشر شده است. او نویسنده چندین کتاب و مقالات بسیاری است که برای عموم مردم نوشته شده است.او نویسنده کتاب‌های «ذهن‌های مستبد، پروفایل‌های روان‌شناختی، خودشیفتگی و دیکتاتوری»، «شخصیت‌های روی مبل، کاوش روان‌شناسی از ط...
نکوداشت های کتاب اذهان مستبد
A timely, ambitious volume
به موقع و جاه طلبانه
Washington Post Washington Post

An interesting and fluent analysis of the president
تحلیلی جالب و روان
New York Times New York Times

A compelling analysis of the mental processes of notable tyrants
تحلیلی متقاعد کننده از فرآیندهای ذهنی مستبدان برجسته
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

قسمت هایی از کتاب اذهان مستبد (لذت متن)