کتاب ترانه ای که ما می خوانیم

La chanson que nous chantons
کد کتاب : 104019
مترجم :
شابک : 978-6009648771
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 250
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1977
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب ترانه ای که ما می خوانیم اثر ادواردو گالئانو

ادواردو گاله‌آنو(تولد سوم سپتامبر 1940 – مرگ 13 اوریل 2015) روزنامه نگار، نویسنده و داستان نویس برجستۀ آمریکای لاتین است.
کتاب «ترانه‌ای که ما می‌خوانیم» یادگاری از فعالیت ‌های ادبی او در آرژانتین و اسپانیا است. «ترانه‌ای که ما می‌خوانیم» موفق به دریافت جایزۀ «کازا د لاس آمریکاس»[1] شد که هر سال در هاوانا به‌وسیله هیئت ژوری بین‌المللی متشکل از نویسندگان و منتقدین خصوصا آمریکای لاتین ‌تبار قارۀ آمریکا، اهدا می‌شود. این رمان یکی از پرفروش‌ترین رمان‌ها در قارۀ آمریکا بوده است. ادواردو گاله‌آنو در این رمان زندگی واقعی در کشورهای جنوب آمریکای لاتین را در دهۀ هفتاد میلادی نشان می‌دهد.

کتاب ترانه ای که ما می خوانیم

ادواردو گالئانو
ادواردو گالئانو زادهٔ ۳ سپتامبر ۱۹۴۰ و درگذشته ی ۱۳ آوریل ۲۰۱۵ یک روزنامه‌نگار، نویسنده، و رمان‌نویس اهل اروگوئه بود. از آثار شناخته شدهٔ او رمان سه‌گانهٔ حافظه آتش (۱۹۷۶)، است که به ۲۰ زبان ترجمه شده‌است. فراتر از همه او تلفیقی از روزنامه‌نگاری، تحلیل‌گر سیاسی و تاریخ بود.
قسمت هایی از کتاب ترانه ای که ما می خوانیم (لذت متن)
نم نم باران آرام آرام، شروع شده است، گاناپان و پیتانگا کنار اسب به یکدیگر چسبیده اند و لبخندی بر لب دارند که چهره شان را باز کرده است، گویی منتظرند از آنها عکسی گرفته شود. ماریانو، قلقلک نم نم باران را بر چهره اش حس می کند و بچه ها ترانه «چوپان باران می بارد» را می خوانند. یک لحظه ماریانو چشمانش را می بندد؛ خود را در اختیار باران می گذارد چیزی نمی شنود. گاناپان باید دوباره او را به خانه اش بخواند.