کتاب معاملات فارکس برای تازه کاران

Forex Trading All In One For Dummies
  • 15 % تخفیف
    50,000 | 42,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: کتاب مهربان کتاب مهربان
    نویسنده: مامتا میشرا
کد کتاب : 104181
مترجم :

شابک : 978-6004073592
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 130
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب معاملات فارکس برای تازه کاران اثر مامتا میشرا

چه قبلا در فارکس معامله کرده باشید، یا کاملا مبتدی باشید، در این صورت چیزهای زیادی می توانید از کتاب « معاملات فارکس برای تازه کاران» یاد بگیرید. با کمک این کتاب در کمترین زمان ممکن معاملات موفقی انجام خواهید داد و این می تواند منجر به سبک زندگی شود که شاید هرگز جرات تصور آن را نداشته باشید. اگر تجربه ای در تجارت در صرافی دارید، این کتاب می تواند به شما کمک کند دانش خود را بسازید و موفقیت بیشتری برای شما به ارمغان بیاورد.
این یک بررسی کامل از دنیای مالی فارکس است. شما هر آنچه را که باید در مورد ارزها از ابتدای پیدایش آنها و پیشرفت آنها در طول زمان بدانید، یاد می گیرید. شما در مورد بلوک های سازنده فارکس و چگونگی تبدیل شدن آن به آنچه امروز است، یاد می گیرید. این کتاب به راحتی موضوعات فرعی را به قطعات کوچک و آسان برای دنبال کردن تقسیم می‌کند تا بتوانید به بخش‌های خاصی که شاید بخواهید دوباره مرور کنید، برگردید یا آن‌ها را لمس کنید. این به شما می آموزد که چگونه در دنیای فارکس، خطرات موجود، و چگونه برای یافتن بهترین کارگزاران و معامله گران تلاش کنید. این یک راهنمای آموزشی آسان و گام به گام برای ورود به این دنیای گاه گیج کننده است. خواندنی مفید، آموزنده و فوق العاده است.
یکی از دلایلی که مردم برای ورود به معاملات فارکس انتخاب می کنند این است که می توانید با مقدار کمی پول شروع کنید. این کتاب تمام جزئیاتی را که برای شروع تجارت به آن نیاز دارید، به شما می دهد، از جمله اینکه چه مقدار پول باید قبل از شروع به دست آورید. این کتاب به شما اطمینان زیادی می دهد که می دانید چه کاری انجام می دهید و این می تواند بسیار ارزشمند باشد. هنگامی که نسخه خود را از کتاب خریداری کردید، همیشه آن را در دسترس خواهید داشت تا هر زمان که به آن نیاز داشتید به آن مراجعه کنید.

کتاب معاملات فارکس برای تازه کاران