کتاب رها زیستن

Living Untethered
فراتر از مخمصه های انسان
کد کتاب : 104250
مترجم :
شابک : 978-6225816404
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 244
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب رها زیستن اثر مایکل سینگر

کتاب « رها زیستن» " فراتر از مخمصه های انسان " نوشته « مایکل سینگر» توسط انتشارات بهار سبز ‫منتشر شده است.
اکنون بیش از هر زمان دیگری، همه ما به دنبال احساس شادی و معنای عمیق تری در زندگی خود هستیم. وقتی حس کامل بودن ما به چیزها یا افراد خارج از خودمان بستگی دارد - خواه یک شغل مورد علاقه، یک خانه جدید، یک تعطیلات مجلل یا حتی یک رابطه جدید - دیر یا زود احساس نارضایتی خواهیم کرد. به همین دلیل است که ما باید به دنبال آزادی واقعی، عشق و الهام باشیم. اما چگونه این سفر درونی را آغاز کنیم؟

کتاب «رها زیستن» کتابی است که باید به آن دست پیدا کرد. در عین حال عمیقا متعالی و قدرتمندانه عملی است، راهنمایی روشنی برای حرکت فراتر از افکار، احساسات و عاداتی که شما را درگیر نگه می‌دارند ارائه می‌کند – بنابراین می‌توانید درد گذشته را التیام بخشید و اجازه دهید روح خود اوج بگیرد. در هر صفحه، درک عمیق تری از اینکه افکار و احساسات شما از کجا می آیند و چگونه بر جریان طبیعی انرژی شما تأثیر می گذارند، کشف خواهید کرد.

وقت آن است که دست از مبارزه بردارید و شروع به تجربه کنید. این کتاب معجزه آسا به شما نشان می دهد که چگونه آموزه های معنوی مایکل آ. سینگر را هر روز به اجرا در آورید تا شما را به سوی یک زندگی رهایی، آرامش، گشاده رویی و خودشناسی سوق دهد.

کتاب رها زیستن

مایکل سینگر
مایکل سینگر (Michael Alan Singer) (یا Michael A. Singer ؛ متولد 6 مه 1947) نویسنده ای پرفروش، بنیانگذار مرکز مراقبه و یک برنامه نویس سابق است. دو کتاب وی با نام های روح نامتناسب (2007) و آزمایش تسلیم (2015) از پرفروش ترین های نیویورک تایمز بودند. در سال 1975 ، او معبد جهان را تأسیس کرد، یک مرکز یوگا و مدیتیشن که مدتهاست تاسیس شده است تا افراد از هر دین و مذهبی بتوانند آرامش درونی را تجربه کنند.از نظر تجاری، سینگر چهره قابل توجهی در صنعت نرم افزار پزشکی است. وی مدیر پزشکی را ایجاد کرد، یکی از ...
نکوداشت های کتاب رها زیستن
A beautiful book of profound and practical wisdom, combining fascinating science and the highest spiritual teachings. With great warmth and charm, Michael A. Singer draws us onward to the highest happiness, right here and now.
کتابی زیبا از حکمت ژرف و کاربردی، ترکیبی از علم جذاب و عالی ترین آموزه های معنوی. مایکل آ. سینگر با گرما و جذابیت بسیار ما را به سمت بالاترین خوشبختی، همین جا و اکنون می کشاند.
Rick Hanson, PhD, author of Neurodharma

قسمت هایی از کتاب رها زیستن (لذت متن)