کتاب خوب و بد یعنی چه؟

Le bien et le mal, c'est quoi?
کودکان فیلسوف‏‫
کد کتاب : 104522
مترجم :
شابک : 978-9648282290
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 100
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب خوب و بد یعنی چه؟ اثر اسکار برونیفیه

کودکان فیلسوف مجموعه‌ای است برای آشنایی و نوآوری در رویارویی با سوال‌های مهمی که کودکان درباره‌ی خود، زندگی و جهان هستی از خودشان می‌پرسند. این کتاب‌ها هم‌چنین می‌تواند مورد استفاده‌ی بزرگ‌سالانی قرار گیرد که بیشتر دوست دارند به جای بیان پاسخ‌های همیشگی به کودکان، با آن‌ها به گفتگو و تبادل نظر بپردازند.
هر عنوان از مجموعه‌ی کودکان فیلسوف شامل شش سوال اساسی است که در صفحات دوتایی و روبه‌روی هم قرار دارند و به وسیله یک نوار رنگی مشخص شده‌اند. کودکان فیلسوف به کودکان کمک می‌کند تا روش تفکر خود را پرورش دهند و آن‌ها را در یادگیری نحوه‌ی سوال کردن درباره‌ی خود، زندگی، جهان و ماورای ظواهر راهنمایی می‌کند.
کودک می‌تواند از میان پنج یا شش جواب احتمالی که هر سوال به آن‌ها می‌رسد یکی را انتخاب کند (همان عبارت اول شخص که در ابتدای صفحات دوتایی آمده است) هر جواب به سه یا چهار سوال جدید منجر می‌شود و وضعیت مطرح شده در هر سوال به وسیله شخصیت‌های کوچکی که آن را نمایش می‌دهند به تصویر کشیده شده است.
به دنبال پاسخ‌های دوصفحه‌ای یک نتیجه‌گیری راه‌های بررسی شده به وسیله‌ی پاسخ‌ها را جمع‌بندی می‌کند و یک راه‌حل (فرضیه) عملی و معقول توصیه می‌کند.

کتاب خوب و بد یعنی چه؟

اسکار برونیفیه
اسکار برونیفیه (متولد: 4 سپتامبر 1954 ، اوران ، الجزایر) دارای مدرک کارشناسی زیست شناسی (دانشگاه اتاوا) و دکترای فلسفه (پاریس چهارم - سوربن) است. او سالهاست که در فرانسه و سایر نقاط جهان بر روی مفهوم "عمل فلسفی" کار می کند ، هم از دیدگاه نظری و هم عملی.