کتاب تربیت اسلامی از نگاه رهبر فرزانه انقلاب 5

Islamic education
مدیریت تشکل تربیتی
کد کتاب : 104577
شابک : 978-6222851453
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 77
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب تربیت اسلامی از نگاه رهبر فرزانه انقلاب 5 اثر علی فاطمی پور

کتاب «مدیریت تشکل تربیتی» جلد پنجم از مجموعه «تربیت اسلامی از نگاه رهبر فرزانه انقلاب» است. سال‌ها بود که جنبه‌های مختلف مسئله تربیت اسلامی را در دیدگاه‌های اندیشمندان تربیتی بررسی می‌کردیم و می‌کوشیدیم تا به زوایای پنهان نگاه آن‌ها دست یابیم. باورمان این بود که اگر مسئلۀ تربیت اسلامی از دیدگاه اندیشمندان مختلف به درستی تبیین شود و تحلیل عمیق و دقیقی از این دیدگاه‌ها ارائه گردد، راه پژوهش و پیشرفت برای موسسات، مدارس، فعالان، مربیان و دغدغه‌مندان عرصۀ تربیت اسلامی بسیار هموارتر می‌شود.
اندیشمندان مسلمان، از زاویۀ نگاه خود به کلام معصومین و آیات قرآن نگریسته‌اند و سعی کرده‌اند تا مسائل روز جامعه اسلامی را با نگاه تربیتی و با تمرکز بر دورۀ کودکی و نوجوانی پاسخ دهند؛ اما آنچه جایش خالی است و بسیار به چشم می‌آید، تحلیلی موشکافانه از نیازهای جامعه اسلامی و حرکت آن به سمت تمدن نوین اسلامی بود. آنچه دغدغه‌مندان عرصۀ تربیت را به سوی مطالعه، دقت، فهم، تفکر و تحقیق در دیدگاه‌های رهبر فرزانه انقلاب دربارۀ تربیت می‌کشاند، نگاه جامع ایشان به اتفاقات و مسائل است.

کتاب تربیت اسلامی از نگاه رهبر فرزانه انقلاب 5

علی فاطمی پور
علی فاطمی پور متولد سال 1370، مشغول به تحصیل در مقطع درس خارج حوزه علمیه قم(به مدت 3 سال) و استفاده از محضر آیات عظام جوادی، مکارم، عابدی و اساتید دیگر است. وی سطح سه حوزه علمیه قم،دوره آموزشی کارشناسی ارشد رشته تربیت اخلاقی موسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت، دانش پژوه درس خارج اخلاق و تربیت اسلامی حضرت آیت الله حائری شیرازی(رحمه الله علیه) سال تحصیلی 96-1395 را به پایان رسانده است.
دسته بندی های کتاب تربیت اسلامی از نگاه رهبر فرزانه انقلاب 5