کتاب رد خون بر پلک هایمان

radde khoon
  • 15 % تخفیف
    95,000 | 80,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: برج برج
    نویسنده:
کد کتاب : 104601
شابک : 978-6225696143
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2023
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب رد خون بر پلک هایمان اثر رها فتاحی

یک وکیل جوان آرمان‌گرا به نام سینا که با دل‌بستن به رویای تحقق «عدالت» رشته‌ی حقوق را انتخاب کرده، در نخستین پرونده‌اش درگیر گره‌گشایی از یک قتل می‌شود. یکی از هم‌کلاسی‌های سابقش به قتل رسیده و او قرار است از دختری که متهم اصلی این پرونده است، دفاع کند. او اما تصوری از پیچیدگی‌ها و روابطی که پشت این پرونده پنهان است ندارد؛ روابطی که هم‌زمان گذشته‌ی دور، گذشته‌ی نزدیک و اکنون او را به چالش می‌کشد.
سینا از نسل جوانانی است که در نخستین مواجهه‌ی عیانش با دستگاه بروکراتیک قدرت، متوجه می‌شود که قافیه را از پیش باخته‌ است.
رد خون بر پلک‌هایمان رمانی در دسته‌ی «رمان سیاه» است که به بهانه‌ی گره‌گشایی از یک جنایت، زوایایی از بستر سیاسی‌ای که وضعیت موجود را رقم زده عیان می‌کند.

کتاب رد خون بر پلک هایمان

رها فتاحی
به‌گواه شناسنامه‌ام ۲۶ شهریور ۱۳۶۵ در کرمانشاه به ‌دنیا آمده‌ام، اما جنگ بود و بیمارستان‌های کرمانشاه وضعیت عادی نداشتند، خانواده‌ام هم دوست داشتند زودتر به مدرسه بروم، به ‌همین خاطر واقعیت چیز دیگری‌ است: ۲۶ آذر همان سال و در تویسرکانِ همدان متولد شده‌ام. شش ماه بعدش هم کوچیدیم به رشت و من آن‌جا بزرگ شدم.نخستین مجموعه‌داستانم با عنوان من و زنم و سیندرلا سال 1389 و نخستین رمانم بطری‌بازی سال 1397 منتشر شده است.جز نوشتن و‌ نوشتن ...