کتاب ناگفته هایی از کارلوس کاستاندا

Carlos Castaneda
سخنرانی ها و مصاحبه های منتشرنشده رادیویی و مطبوعاتی از سال ۱۹۶۸ تا ۱۹۹۸
کد کتاب : 104605
مترجم :
شابک : 978-9642252336
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 298
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب ناگفته هایی از کارلوس کاستاندا اثر کارلوس کاستاندا

کارلوس کاستاندا (متولد 25 دسامبر 1925 - 27 آوریل 1998) نویسنده آمریکایی بود. از سال 1968، کاستاندا مجموعه‌ای از کتاب‌ها را منتشر کرد که آموزش‌های شمنیسم را که تحت تعلیم یک مرد دانشمند یاکی به نام دون خوان ماتوس دریافت کرده بود، توصیف می‌کند. در حالی که کار کاستاندا زمانی که کتاب ها برای اولین بار منتشر شدند توسط بسیاری به عنوان واقعی پذیرفته شد، آموزشی که او توصیف کرد اکنون عموما تخیلی در نظر گرفته می شود.

سه کتاب اول - آموزه‌های دون خوان: راه یاکی دانش، واقعیت مجزا، و سفر به ایکستلان - زمانی نوشته شد که او دانشجوی انسان‌شناسی در دانشگاه کالیفرنیا، لس‌آنجلس (UCLA) بود. کاستاندا مدرک لیسانس و دکترای خود را از دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس بر اساس کارهایی که در این کتاب ها توصیف کرد، دریافت کرد.

در زمان مرگ او در سال 1998، کتاب‌های کاستاندا بیش از هشت میلیون نسخه فروخته بود و به 17 زبان منتشر شده بود.

کتاب ناگفته هایی از کارلوس کاستاندا

کارلوس کاستاندا
کارلوس کاستاندا یا کارلُس سزار سالوادُر آرانا کاستانیِدا (Carlos César Salvador Arana Castañeda) (زاده ۲۵ دسامبر ۱۹۲۵ پرو - درگذشته ۲۷ آوریل ۱۹۹۸) نویسنده پرطرفدار آمریکایی کتاب‌های شمن‌باوری بود. دوازده کتاب وی به ۱۷ زبان ترجمه گردیده و ۸ میلیون نسخه فروش داشته‌اند که جنجال و توجه فراوانی در میان علاقه‌مندان به فلسفه و مردم‌شناسی را برانگیخته است.او در آغاز با تکیه بر آموزه‌های دون خوان در سال ۱۹۶۸ یک سری کتاب نوشت که آموزه‌های او را در شمنیزم...