کتاب تو آنجا خواهی بود؟

Will you be there?
کد کتاب : 104839
مترجم :
شابک : 978-6227786835
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 334
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب تو آنجا خواهی بود؟ اثر گیوم موسو

" تو آنجا خواهی بود ؟" که یکی از زمان های موفق و پر فروش او به حساب می آید در سال 2006 به چاپ رسید و همانند کتاب های دیگرش به بیش از چهل زبان در سرار دنیا ترجمه شده است . داستان " تو آنجا خواهی بود ؟" حول محور سوالی شکل می گیرد که وقایع اصلی داستان را رقم می زند . " اگر می توانستید به گذشته برگردید ، چه تغییری در زندگی تان می دادید ؟" جواب این سوال برای شخصیت اصلی داستان الیوت، بدیهی است ، شواهد نشان می دهد که زندگی موفقی دارد ، در سن شصت سالگی جراحی است خوش نام و معتبر و دختری که او را عاشقانه می پرستد.
تنها مسئله ی او دلتنگی برای عشق زندگی اش ، ایلیناست که سی سال پیش او را از دست داده است . از سر اقبال و پس از انجامی کاری خیرخواهانه فرصتی خارق العاده به او داده می شود تا به گذشته و دهه هفتاد سانفرانسیسکو برگردد و با دکتر جوان پر شوری ملاقات کند که هنوز عشق زندگی اش را از دست نداده است.

کتاب تو آنجا خواهی بود؟

گیوم موسو
گیوم موسو (به فرانسوی: Guillaume Musso) نویسنده قرن بیستم میلادی اهل فرانسه است. گیوم موسو در سال ۱۹۷۴ میلادی در فرانسه متولد شد. او از کودکی به کتاب و نمایش علاقه داشت و خیلی زود شروع به نوشتن کرد. وی در ۱۹ سالگی به آمریکا سفر کرد و پس از اقامتی چند ماهه به وطنش بازگشت و در حالی که در سرش ایده‌های زیادی داشت شروع به نوشتن کرد. در سال 2003 وی تصادفی شدید انجام داد که همین تصادف موجب شکل گیری رمان "و بعد" شد که در مورد مردی بود که از مرگ بازگشت. این رمان بیش از یک میلیون فروش در کشور فران...