کتاب مجموعه داستان های شل سیلوراستاین

Shel Silverstein's collection of stories
کد کتاب : 104857
شابک : 978-9646965447
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 391
سال انتشار شمسی : 1388
نوع جلد : شومیز
زبان کتاب : فارسی و انگلیسی
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب مجموعه داستان های شل سیلوراستاین اثر شل سیلوراستاین

کتاب "مجموعه داستان های شل سیلوراستاین" از نویسندگی شل سیلوراستاین توسط نشر هستان منتشر شده است. این کتاب یک مجموعه جذاب از داستان‌های شل سیلوراستاین می‌باشد که توسط رضی خدادادی به فارسی ترجمه شده و توسط انتشارات هستان به چاپ رسیده است.

داستان‌های این مجموعه، از زبان شل سیلوراستاین، که یک هنرمند چندگانه آمریکایی با تخصص‌های مختلف از جمله شعر، داستان‌نویسی، کاریکاتور، نویسندگی فیلم، آهنگسازی و نوازندگی است، نقل می‌شود. این داستان‌ها، با الهام از تخیل و خلاقیت شل سیلوراستاین، دارای موضوعات طنزآمیز و جذاب هستند. از ویژگی مهم این کتاب می‌توان به این اشاره کرد که داستان‌های آن در دو زبان، یعنی فارسی و انگلیسی، در دسترس قرار دارند. این امر به افرادی که به یادگیری زبان انگلیسی علاقه دارند، امکان تمرین و تقویت مهارت‌های زبانی خود را می‌دهد.

اگرچه این داستان‌ها اصلی‌ترین مخاطبان خود را در بین کودکان دارند، اما محتوای جذاب و دلچسب آنها می‌تواند برای بزرگترها نیز جذاب باشد. این کتاب به‌عنوان یک انتخاب عالی برای خوانندگانی که به دنیای داستان‌های کودکانه علاقه دارند، پیشنهاد می‌شود.

کتاب مجموعه داستان های شل سیلوراستاین

شل سیلوراستاین
شل سیلوراستاین با نام کامل شلدون آلن سیلوراستاین، زاده ی 25 سپتامبر 1930 و درگذشته ی 10 می 1999، شاعر، نویسنده، کاریکاتوریست و خواننده ی آمریکایی بود.سیلوراستاین یک دختر و یک پسر داشت. دخترش شوشانا در 11 سالگی از دنیا رفت و تنها پسرش ماتیو در هنگام فوت پدر 12 ساله بود. او هرگز نمی خواست که برای بچه ها بنویسد و با اصرار یکی از دوستانش که نویسنده ی کودک بود به جهان ادبیات کودک وارد شد و سبکی جدید و منحصر به فرد را بنیان نهاد. سیلوراستاین اگرچه به عنوان شاعر و نویسنده ی کودک شناخته می شود، اما آ...
دسته بندی های کتاب مجموعه داستان های شل سیلوراستاین
قسمت هایی از کتاب مجموعه داستان های شل سیلوراستاین (لذت متن)
خب، بچه ها! عمو شلبی تان می خواهد داستان شیر عجیبی را برایتان تعریف کند، در واقع عجیب ترین شیری که به عمرم دیده ام. ببینم دنباله این شیر را از کجا باید بگیرم، منظورم دنباله داستان شیر است. از لحظه ای شروع کنم که برای اولین بار با او رو به رو شدم. صبر کنید ببینم… بله، روز جمعه هفدهم دسامبر در شهر شیکاگو بود. آن روز خوب خاطرم هست چون برف ها تازه داشت شل و ول می شد. وضع رفت و آمد اتومبیل ها در خیابان دورچستر افتضاح بود و این شیر دنبال آرایشگاه می گشت و من هم داشتم به خانه…