کتاب لاک پشت دیگر خجالت نمی کشد

Turtle comes out of her shell
رفتارهای خوب
کد کتاب : 104942
مترجم :
شابک : 978-6004775397
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 51
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب لاک پشت دیگر خجالت نمی کشد اثر سو گریوز

این داستان خنده دار و جذاب راهی عالی برای معرفی کودکان خردسال به شجاعت در هنگام احساس خجالت و کمک به آنها برای یافتن راه هایی برای احساس اعتماد به نفس بیشتر است. همچنین پیشنهادهایی برای فعالیت‌ها و ایده‌هایی وجود دارد که با هم صحبت کنید تا به کودکان کمک کند تا به طور کامل درک کنند که چگونه رفتار آنها می‌تواند بر دیگران تأثیر بگذارد.
لاک پشت صدای خوانندگی زیبایی دارد، اما برای ورود به نمایش استعدادیابی در مدرسه خجالتی است. با صحبت کردن با دوستانش در مورد آن، او راهی برای غلبه بر کمرویی خود ایجاد می کند که برای او مفید باشد.
مجموعه کتاب‌های مصور رفتار مهم است، ابزار ملایمی برای بحث درباره احساسات، افزایش عزت نفس و تقویت رفتار خوب است. از حوزه یادگیری رشد شخصی، اجتماعی و عاطفی در مراحل اولیه سال‌های اولیه پشتیبانی می‌کند و همچنین برای استفاده با کودکان زیر 5 سال مناسب است و می‌تواند برای بحث درباره ارزش‌ها استفاده شود.

کتاب لاک پشت دیگر خجالت نمی کشد

سو گریوز
سو گریوز یک معلم سابق و یک نویسنده منتشر شده است. او داستان های تخیلی و غیرداستانی را برای کودکان از پیش دبستانی تا دبیرستان می نویسد. سو متاهل و دارای چهار فرزند و دو نوه است. او عاشق بازی گلف، نقاشی آبرنگ و قدم زدن در حومه اطراف خانه اش در انگلستان است.