کتاب امروز چه حسی دارم؟

How Do I Feel?:
اولین احساسات من
کد کتاب : 104953
مترجم :

شابک : 978-6222744984
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 20
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب امروز چه حسی دارم؟ اثر دورلینگ کیندرزلی

این کتاب «امروز چه حسی دارم؟» ، مقدمه ای ملایم و ساده برای احساسات قوی است. این به کودک پیش دبستانی شما کمک می کند تا به شما بگوید که چه احساسی دارد و بفهمد وقتی خوشحال یا غمگین است چه اتفاقی برای بدنش می افتد.
شخصیت های زیبا، مانند ستاره برای غرور و شعله برای خشم، احساساتی را که بچه های کوچک تجربه کرده اند را برمی انگیزند. آنها فقط ممکن است هنوز کلماتی برای آن نداشته باشند. به آنها کمک کنید بفهمند این احساسات چیست و اینکه همه گاهی آنها را احساس می کنند.
این کتاب جذاب توضیح می‌دهد که چگونه احساسات می‌توانند ما را به روش‌های مختلف وادار کنند، مانند کوبیدن پاها در هنگام عصبانیت، یا بالا و پایین پریدن در هنگام خوشحالی. به بچه‌ها می‌گوید که وقتی چیزهای متفاوتی را احساس می‌کنند، در داخل و خارج چه اتفاقی برای بدنشان می‌افتد، و چرا ما همانطور که انجام می‌دهیم رفتار می‌کنیم.
زبان آسان باعث می شود زمان خواندن سرگرم کننده و آموزشی باشد. این به کودکان در زمینه زبان، واژگان و صحبت درباره احساساتشان کمک می کند، به خصوص اگر در بیان احساسات مشکل داشته باشند. اجازه دهید شخصیت ها به کودک نوپای شما کمک کنند تا به این سوال پاسخ دهد "چرا احساس ناراحتی می کنم؟"

کتاب امروز چه حسی دارم؟

دورلینگ کیندرزلی
دورلینگ کیندرزلی (Dorling Kindersley، که به شکل مخفف DK نیز نوشته می‌شود) موسسه‌ای انتشاراتی در بریتانیا است که به چاپ و نشر کتاب‌های مرجع برای کودکان و بزرگ‌سالان در ۵۱ زبان گوناگون می‌پردازد. این موسسه بخشی از بنیاد پنگوئن راندوم هاوس است که پیشتر از یکی شدن دو گروه پنگوئن و راندم هاوس شکل گرفته بود.این انتشارات در سال ۱۹۷۴ گشایش یافت و گستره وسیعی از موضوعات را از جمله سفر، هنر و صنایع دستی، کسب و کار، تاریخ، بازی، آشپزی، تاریخ طبیعی، و غیره پوشش می‌دهد. دورلی...