کتاب این کش مال من است

I Won’t Give Up My Rubber Band
فیلسوف کوچک 5
کد کتاب : 105213
مترجم :
شابک : 978-6223320101
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 52
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب این کش مال من است اثر شینسوکه یوشی تکه

آیا تابه حال به این فکر کده اید که با کش لاستیکی چه کاری می توانید انجام دهید؟ شما می توانید کارهای روزمره را انجام دهید، مانند نزدیک نگه داشتن آن هنگام خواب یا همراه داشتن آن در زمان حمام. و می توانید کارهای هیجان انگیز و غیرمنتظره انجام دهید، مانند استفاده از آن برای پرش بانجی از هواپیما یا خوردن یک میان وعده. با یک شی خاص از خود، امکانات به اندازه تخیل شما بی حد و حصر است! شینسوکه یوشیتاکه، نویسنده-تصویرگر تحسین شده ژاپنی یک تجربه خنده دار دیگر را در جدیدترین کتاب تصویری خود ارائه می دهد. این داستان جذاب با شوخ طبعی، شوخ طبعی و خلاقیت بی حد و حصر، پتانسیل اشیاء روزمره را برای تبدیل شدن به کاتالیزور کنجکاوی و بازی تجلیل می کند، در یک لحظه دلبستگی کودک به اشیاء مورد علاقه را گرامی می دارد و دری را به روی دنیایی از اشیاء و تجربیات جدید هیجان انگیز باز می کند.

این کتاب «این کش مال من است» تفکر خلاق را تشویق می کند. بازی تخیلی در این کتاب تصویری هوشمندانه و احمقانه در مورد یافتن شادی در یک چیز روزمره که دیگران ممکن است نادیده بگیرند به طور کامل نمایش داده شده است. حتی کوچکترین آیتم ها یک پورتال برای امکان و بازی ارائه می دهد - تنها چیزی که نیاز دارید کمی طنز و تخیل زیاد است! این کتاب با سبکی کمیک، رویکرد روایی منحصر به فرد، سرعت سریع و صدای جذاب، این پیشنهاد طنزآمیز جذابیت زیادی برای خوانندگان بی میل دارد.

کتاب این کش مال من است

شینسوکه یوشی تکه
شینسوکه یوشی تکه (ProfileShinsuke Yoshitake) متولد 1973 در استان کاناگاوا است. تصویرگر و نویسنده کتاب کودکان می باشد. ایجاد کمیک، تصاویر کتاب کودکان، نقاشی ها و مقاله های مصور در مورد چیزهای کوچک در زندگی روزمره ما از فعالیت های وی می باشد.
نکوداشت های کتاب این کش مال من است
Yoshitake has created a story that takes readers into that dynamic chaos of a child’s mind, and all with a simple rubber band.
یوشیتاکه داستانی خلق کرده است که خوانندگان را وارد آن آشفتگی پویای ذهن کودک می کند و همه اینها با یک کش ساده است.
School Library Journal School Library Journal

Yoshitake’s artwork is, as usual, minimalist and childishly simplistic.
آثار هنری یوشیتاکه، طبق معمول، مینیمالیستی و و به شکل کودکانه ای ساده است.
Booklist Reviews

قسمت هایی از کتاب این کش مال من است (لذت متن)