کتاب ناخن جویدن خرسی

The Berenstain Bears and the Bad Habit
کد کتاب : 105239
مترجم :
شابک : 978-6004775694
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 24
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب ناخن جویدن خرسی اثر استن و جن برنستین

ناخن جویدن یک عادت ناپسند است که بسیاری از کودکان در طی رشد و تکاملشان تجربه می‌کنند. این عادت ممکن است از بیشمار علت ناشی شده و به مرور زمان با توجه و حمایت والدین ترک شود. ناخن جویدن می‌تواند به آسیب رساندن به ناخن‌ها و پوست اطراف آنها منجر شود. این عادت معمولا در واکنش به استرس، نگرانی یا بی‌تاملی کودکان اتفاق می‌افتد. برای کمک به کودکان در ترک این عادت، والدین می‌توانند از راهکارهای مثل محافظت از ناخن‌ها با استفاده از محافظ ناخن یا معالجه‌های طبیعی استفاده کنند. همچنین، ارائه حمایت عاطفی و تشویق به کودکان برای ترک این عادت مهم است. در مواردی که ناخن جویدن به مشکلات جدی در طی رشد کودک منجر می‌شود، مشاوره از تخصصی‌ترین راهکارها برای مدیریت این مشکل می‌تواند باشد.
کتاب «ناخن جویدن خرسی» به مامان، بابا و برادر بپیوندید تا به خواهر کمک کنند تا عادت بسیار بدی را ترک کند. . . ناخن جویدن... آیا او موفق می شود عادت بد خود را تحت کنترل درآورد یا در این عادت بد برای همیشه گیر می کند.

کتاب ناخن جویدن خرسی

استن و جن برنستین
استنلی ملوین برنستین (29 سپتامبر 1923 - 26 نوامبر 2005) و جانیس ماریان برنستین (née Grant؛ 26 ژوئیه 1923 - 24 فوریه 2012) نویسندگان و تصویرگرهای آمریکایی بودند که بیشتر با ساخت سریال های کودکانه "خرس های برنستاین" شناخته می شدند.هر دو استن و جن در فیلادلفیا، پنسیلوانیا متولد و بزرگ شدند. جن در دبیرستان رادنور در رادور، پنسیلوانیا شرکت کرد. استن یهودی بود و جن اسقاط. آنها 59 سال تا زمان مرگ استن در سال 2005 باهم زندگی کردند.