کتاب من نمی ترسم!

I'm Not Scared!
کد کتاب : 105241
مترجم :
شابک : 978-6004775823
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 28
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب من نمی ترسم! اثر جاناتان الن

در کتاب "من نمی‌ترسم!" بچه‌ جغدی با عروسکش در جنگل در حال پیاده‌روی شبانه است. در این سفر شبانه، او با جانوران مختلفی روبرو می‌شود و با آن‌ها گفتگو می‌کند. بچه جغد کمی ترسیده به نظر می‌آید، اما تمامی جانوران به او می‌گویند که تنها و شبانه در جنگل ماندن، کار درستی نیست. با این حال، بچه جغد نشان می‌دهد که خود را شجاعانه و بدون ترس می‌بیند. اما پدرش متوجه می‌شود که بهتر است او را در آغوش بگیرد تا واقعا ترسش رفع شود.

این کتاب داستانی جذاب و جالب دارد که به خوبی تغییر احساسات و ترس کودکان را به نمایش می‌گذارد، و این تغییر از طریق رفتار بچه جغد کوچک نمایان می‌شود. تصاویر زیبا در کتاب به جذابیت داستان افزوده و تغییرات در رنگ‌ها و جزئیات صفحات کتاب، احساسات شخصیت‌ها را به خوبی به تصویر می‌کشند. نویسنده و تصویرگر انگلیسی این کتاب، جاناتان الن (Jonathan Allen) نام دارد و بیشتر در زمینه ادبیات کودکان فعالیت می‌کند. وی کتاب‌های مختلفی نوشته و تصویرگری کرده است، و مجموعه کتاب‌های "بچه جغد" (Baby Owl) از آثار محبوب او به شمار می‌آید که به زبان فارسی نیز ترجمه شده‌اند.

کتاب من نمی ترسم!

جاناتان الن
جاناتان الن (Jonathan Allen) متولد سال 1957 میلادی، نویسنده و تصویرگر انگلیسیکتاب کودکان، به دلیل ایجاد کتاب های جذاب تصویری که دارای هنر ساده و آبرنگ خط و یک داستان دوست داشتنی کودک است، شناخته شده است.
قسمت هایی از کتاب من نمی ترسم! (لذت متن)
خرس گفت: کسی نیست، منم. نترس بچه جغد. بعد گفت: توی این تاریکی نباید می آمدی جنگل. بچه جغد گفت: من نمی ترسم! جغدی را آورده ام پیاده روی. تازه توی تاریکی هم خیلی خوب می بینم! بعد سر و کله ی خفاش پیدا شد. خفاش گفت: کسی نیست، منم. نترس بچه جغد! این وقت شب نباید توی جنگل باشی!