کتاب از قلبت بیاموز

Learning from the Heart
درس هایی از زندگی،عشق ورزیدن و گوش دادن به دیگران
کد کتاب : 105298
مترجم :
شابک : 978-6005861488
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 152
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

معرفی کتاب از قلبت بیاموز اثر دانیل گوتلیب

کتاب پیش رو حاصل تجربیات مولف در مواجهه با شکست های بی شماری است که در زندگی متحمل شده است. او در این اثر درس های ارزشمندی را با خواننده به اشتراک می گذارد که برای دیگران هم دارای اهمیت است. دانیل گوتلیب از باورها و داستان هایی که برایش اتفاق افتاده، از عشق ورزیدن، اعتماد، امنیت و … سخن می گوید. او باور دارد که عشق در جستجوی آدم ها است، و از این عشق هم کسانی که عشق می ورزند و هم آن هایی که عشق می گیرند بهره می برند.

کتاب از قلبت بیاموز

دانیل گوتلیب
دکتر دانیل گوتلیب یک روانشناس بالینی و خانواده درمانگر در اسرائیل است که در آنجا به عنوان مدیر خدمات بالینی در مؤسسه Shinui، مؤسسه اسرائیلی برای مطالعات سیستمی، خانواده و تغییرات شخصی در شهر هرزلیا فعالیت می کند. او اغلب توسط دادگاه ها به عنوان ارزیاب حضانت و هماهنگ کننده والدین منصوب می شود و چندین مقاله منتشر کرده و به طور گسترده در مورد موضوعات مرتبط با روانشناسی پزشکی قانونی خانواده سخنرانی کرده است. دکتر گوتلیب مدرک دکترای خود را از دانشکده روانشناسی فرکاف دانشگاه یشیوا و آموزش خود را در...
قسمت هایی از کتاب از قلبت بیاموز (لذت متن)
درست قبل از کریسمس پارسال، از من خواسته شد تا مقاله ای را برای یکی از روزنامه های محلی بنویسم که مناسب سال نو بوده و در مورد آرامش و خیرخواهی باشد. با توجه به این که این روزها در دنیایی زندگی می کنیم که پر است از ترور، جنگ، بی ثباتی و ناامنی در زندگی روزانه، قبول این پیشنهاد برایم کمی نگران کننده بود. به هرحال آن را پذیرفتم و مقاله را با جمله ای از سنبل صلح و دوستی در دنیا، مهاتما گاندی آغاز کردم: «ما باید به گونه ای تغییر کنیم که دوست داریم دنیا را آنطور ببینیم.» تعجب می کنم که چرا خیلی از ما در هفته سخت کار می کنیم تا به نوعی آرامش برسیم و بعد برای چند ساعتی به خانه هایمان رفته و تمام آخر هفته را به خاطر داشتن اندکی آرامش دعا می کنیم؟ چه اتفاقی می افتد اگر به خاطر خود و بچه هایمان راه دیگری را امتحان کنیم؟ این پرسش ها موضوع مقاله ی من شد. در شهرهای بزرگ و کوچک و حتی دهکده ها همگی به خاطر داشتن حس امنیت و آرامش به سختی کار می کنیم. می خواهیم آینده را برای خود و فرزندان مان بهتر کنیم. بعضی از ما هشتاد ساعت در هفته و یا حتی بیشتر کار می کنیم تا به چیز بهتری دست یافته و یا آنچه را که داریم حفظ کنیم.