کتاب چرا مردها عاشق زنان زیرک می شوند؟

Why men love bitches
کد کتاب : 105303
مترجم :
شابک : 978-6005861310
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 212
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب چرا مردها عاشق زنان زیرک می شوند؟ اثر شری آرگو

کتاب پیش رو رازهایی را برای زنان برملا می سازد که به آن ها نشان می دهد چطور می شود که پس از مدتی رابطه با یک مرد جذابیت خود را برای او از دست می دهند! در این اثر زنان می آموزند که چگونه با زیرکی و نه با خشم بیهوده، خشکی بیش از حد، ترس از تنها ماندن، ارائه بی چون و چرای خود، خوب بودن از سر استیصال، خودباختگی آشکار و همه رفتارهای نامناسبی که آن ها را از دیدگاه طرف مقابلشان بی ارزش می کند، ارزش و احترام خود را حفظ کنند و به گونه ای برخورد کنند که همیشه خواستنی باشند، زیرا قوی، ارزشمند، بی نیاز، مستقل و… به نظر می آیند. مطالب و مثال هایی که در مجموعه حاضر ارائه شده است، یک زندگی زناشویی عاشقانه را در کمال جذابیت و احترام به ارمغان می آورد.

کتاب چرا مردها عاشق زنان زیرک می شوند؟

شری آرگو
شری آرگو، زاده ی 5 نوامبر 1977، نویسنده ای آمریکایی است که در فرانسه متولد شده است. کتاب های او که در مورد روابط فردی و عاشقانه است، در فهرست پرفروش ترین های نیویورک تایمز قرار گرفته اند.
قسمت هایی از کتاب چرا مردها عاشق زنان زیرک می شوند؟ (لذت متن)
زن زیرک به خودش اولویت بالاتری می دهد و غرق انسان دیگری نمی شود. به همین دلیل، وقتی می گوید نه یعنی نه و وقتی می گوید بله یعنی بله. هدف منفور بودن نیست، بلکه توانایی رک بودن است. می توان در عین خوب بودن، شفاف بود. مرد به زنی احترام می گذارد که بدون هرگونه تردید و تعللی، نسبت به نیازهایش شفاف و بی پرده است. اگر مثلا مردی دیر سرقرار بیاید، زن زیرک ناراحت خواهد شد چون به دردسر افتاده است. ناراحتی با احساساتی شدن فرق دارد. او در کنار «وقت من را هدر نده، اگر می خواهی دیر کنی، بگو بدانم تا برنامه ام را تغییر دهم. می توانم بهتر از این ها از وقتم استفاده کنم.» حرف های بیشتری برای گفتن دارد.