کتاب زندانی

The Inmate
کد کتاب : 105359
مترجم :
شابک : 978-6003841901
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 328
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب زندانی اثر فریدا مک فادن

سه قانون وجود دارد که بروک سالیوان به عنوان یک پرستار جدید در یک زندان مردانه با حداکثر امنیت باید رعایت کند:

1) با همه زندانیان محترمانه رفتار کنید.

2) هرگز اطلاعات شخصی را فاش نکنید.

3) هرگز با زندانیان خیلی دوست نشوید.

اما هیچ یک از کارکنان زندان نمی دانند که بروک قبلا قوانین را زیر پا گذاشته است. هیچ کس از ارتباط صمیمی او با شین نلسون، یکی از بدنام ترین و خطرناک ترین زندانیان ندامتگاه اطلاعی ندارد.
و مطمئنا نمی‌دانند که شین معشوقه دبیرستانی بروک بوده است - ستاره‌ای که اکنون بقیه عمر خود را به خاطر یک سری قتل‌های وحشتناک در زندان می‌گذراند. یا اینکه شهادت بروک چیزی بود که او را به آنجا رساند.
اما شین می داند.
و هرگز فراموش نخواهد کرد.

کتاب زندانی

فریدا مک فادن
​فریدا مک فادن، نویسنده پرفروش آمازون شماره 1 اهل امریکا، یک پزشک متخصص در آسیب مغزی است که چندین رمان هیجان انگیز روانشناختی و رمان های طنز پزشکی پرفروش Kindle را نوشته است.
قسمت هایی از کتاب زندانی (لذت متن)
بنتون بدون تغییری در چهره اش با چشمهای تیره و راندازم می کند . تیپی که امروز انتخاب کرده ام فکر میکنم و به خودم میلولم. با خود فکر کردم وقتی قرار است در زندان مردان با حداکثر تدابیر امنیتی کار کنی بهتر است با تیپ زدنت لوندی نکنی. برای همین شلوار مشکی بوت کات و پیراهن دکمه خور مشکی آستین بلند پوشیدم دمای هوای بیرون ۲۶ درجه است یکی از آخرین روزهای گرم تابستان را سپری میکنیم و کم کم دارم بابت پوشیدن این همه لباس مشکی پشیمان میشوم اما به نظرم این تنها راهی بود که توجه کمتری به خودم جلب کنم.