کتاب کوه زمرد

Emerald Mountain
کد کتاب : 105366
مترجم :
شابک : 978-6222344719
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 249
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب کوه زمرد اثر منصوره عزالدین

هزار و یک شب قصه‌ای است که بیش از تمامی داستان‌ها و آثار ادبی ستایشگر خیال و حاوی روح زیبای پرستندۀ کلمات است چرا که این مجموعۀ طلایی با بلاغت و بهره بردن از زیباترین فنون قصه‌گویی و با مهارتی ورای تمامی توان‌ها قادر به نجات دادن روح بشر است. می‌تواند سرنوشت‌ها را تغییر دهد و زنجیر طلسم‌های سیاه را از بال و پر انسان بگشاید و تمامی جادوهای اهریمنی را خنثا سازد.
«هزار و یک شب یعنی رهایی‌بخش از مرگ. هزار و یک شب یعنی زندگی. قهرمانانش به گونه‌ای هستند که پنداری هرکدام از ایشان خود یک شهرزاداند. هزار و یک شب یعنی قصه‌ای سرشار از هزاران هزار شهرزاد.»
قصۀ «کوه زمرد» نیز از همین مقوله است. کوه زمرد قصۀ حیات و هست شدن است. کوه زمرد یابندۀ حکایتی است گم شده از هزار و یک شب که مأموریت بازگرداندن توازن به عالم بر عهدۀ اوست. سحرانگیزی نهفته در حروف و کلماتش می‌توانند بار دیگر آن ققنوس سوخته در لهیب آتش را از کانون خفۀ خاکسترش برانگیزانند.

کتاب کوه زمرد

منصوره عزالدین
منصوره عزالدین (عربی: منصورة عزّ الدين؛ زادهٔ ۱ ژانویهٔ ۱۹۷۶) روزنامه‌نگار و نویسنده اهل مصر است. او در دانشگاه در رشته روزنامه‌نگاری فارغ‌التحصیل شده‌است و در ابتدا فعالیت حرفه‌ای خود را با انتشار داستان‌های کوتاه در مجلات و روزنامه‌ها آغاز کرد.