کتاب مدرسه شبانه

night school
کد کتاب : 105378
شابک : 978-6227808155
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 312
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب مدرسه شبانه اثر میثم موسویان

داستان این کتاب داستان بچه های درسخوان نیست. داستان چهار دانش آموز تنبل و مردودی مدرسه شریعت است که آقای ناظم آن ها را درگیر یه ماجرای ساده می کند؛ جاسوسی از استاد، معلم معروف انقلابی مدرسه. اما وقتی آنها جاسوسی کردن را شروع می کنند پایشان به یک مدرسه دیگر باز می شود. مدرسه شبانه و نگهبانه عجیبش!
حالا آنها هستند و ماجرایی که باید به سرانجام برسانند. چه کسی از آنها موفق می شود غلام ورزشکار؟ سهیل بازیگر؟، عزیز با ادب؟ فواد با احساس؟ یا نفر پنجم ارسطوی عقل کل؟
سید میثم موسویان در جدیدترین اثر خود به سراغ ژانر فانتزی رفته است و در کوران مبارزه علیه شاه داستانی فانتزی عرفانی خلق کرده است.

کتاب مدرسه شبانه

میثم موسویان
سید میثم (مهرداد) موسویان جز نویسندگان پرکار چند سال اخیر به شمار می‌رود که بیشتر نوشته‌هایش در ژانر انقلاب و دفاع مقدس نوشته شده و البته در ژانرهای دیگر هم دست به قلم شده و آثاری تولید کرده است. نثر زیبا و همراه با طنز موسویان با لحنی صمیمی و پرداخت هنرمندانه به زوایای داستان هر خواننده‌ای را وا می‌دارد تا آخرین صفحات آثارش را مطالعه کند.سید میثم موسویان از علم روانشناسی و تعلیمات دینی خود در محتوای آثارش استفاده می‌کند و با هنرمندی تمام در لایه‌های پنهان آثارش ...