کتاب اسب سیاه

Dark Horse
  • 5 % تخفیف
    200,000 | 190,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: نشر مون نشر مون
    نویسنده:
کد کتاب : 105505
مترجم :
شابک : 978-6225914292
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 216
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 41
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

اسب سیاه
Dark Horse
راهنمایی برای رسیدن به موفقیت
  • 5 % تخفیف
    215,000 | 204,250 تومان
  • موجود
  • انتشارات: میلکان میلکان
    نویسنده:
کد کتاب : 129117
مترجم :
شابک : 978-6222545185
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب اسب سیاه اثر تاد رز

در «اسب سیاه»، اوگی اگاس و تاد رز، مفاهیم متعارف موفقیت را بازتعریف می‌کنند و دیدگاهی توانمند در مورد موفقیت شخصی در اختیار خوانندگان قرار می‌دهند. این دیدگاه در مسیر موفقیت، فراتر از روایت‌های سنتی است و نقشهٔ راهی را برای افراد ارائه می‌کند تا نقاط قوت، ارزش‌ها و علایق منحصربه‌فرد خود را در پی تحقق واقعی کشف کنند. در قلب این کتاب، مفهوم «اسب سیاه» وجود دارد؛ فردی که انتظارات جامعه را نادیده گرفته و مسیر موفقیت خود را کشف می‌کند. اگاس و رز از انبوهی از تحقیقات، داستان‌های شخصی و مطالعات موردی استفاده می‌کنند تا نشان‌دهند که چگونه اسب‌های سیاه با چالش‌های زندگی روبه‌رو شده و با پذیرش فردیت خود، به‌جای انطباق با هنجارهای اجتماعی، به موفقیت می‌رسند. آنها خوانندگان را دعوت می‌کنند تا تعریف متعارف در مورد دستاوردها را زیر سوال ببرند و پتانسیل خود را به‌عنوان اسب‌های سیاه، کشف کنند.
نویسندگان، خوانندگان را از طریق یک سفر متحول‌کنندهٔ خودیابی، راهنمایی می‌کنند و آنها را تشویق می‏‌کنند تا ارزش‌های اصلی، نقاط قوت و علایق خود را شناسایی کنند. با نشان دادن اینکه چگونه اسب‌های سیاه از ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود برای رسیدن به موفقیت استفاده می‌کنند، این کتاب راهنمای عملی برای خوانندگانی است که به‌دنبال تحقق در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود هستند. این روایت با ترکیبی از داستان‌های جذاب، بینش‌های روان‌شناختی و توصیه‌های عملی آشکار می‌شود و یک نقشهٔ راه قانع‌کننده و در دسترس برای خوانندگان می‌کشد تا سفر خود را به سوی موفقیت آغاز کنند. اگاس و رز روایت مرسوم را به چالش می‌کشند که موفقیت را صرفا با دستاوردهای بیرونی مانند ثروت، شهرت یا شناخت اجتماعی برابر می‌داند. درعوض، آنها تعریفی جامع‌تر و فردی‌تر از موفقیت را پیشنهاد می‌کنند که رضایت شخصی را در اولویت قرار می‌دهد و به خوانندگان اجازه می‌دهد تا اهداف و آرزوهای خود را به روشی معنادار ارزیابی کنند. این روایت با نمونه‌های دنیای واقعی جان می‌بخشد و افراد مختلفی را به نمایش می‌گذارد که با پذیرش ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، به موفقیت دست یافته‌اند. این داستان‌ها نه تنها به‌عنوان الهام‌بخش، بلکه به‌عنوان مدرکی ملموس بر این نکته عمل می‌کنند که مسیر موفقیت چندوجهی و شخصی‌‌ شده است. اگاس و رز به‌طرز ماهرانه‌ای بین تحقیقات علمی و سبک نوشتاری جذاب، تعادل برقرار کرده و مفاهیم پیچیدهٔ روان‌شناختی را در دسترس مخاطبان گسترده قرار می‌دهند. این کتاب یک راهنمای عملی برای خوانندگان است تا اصول موفقیت اسب سیاه را در زندگی خود به‌کارگیرند. این تعادل تضمین می‌کند که کتاب نه تنها از نظر فکری محرک است، بلکه یک کتاب خواندنی، دگرگون‌کننده و توانمند است. همچنین راهنمای جذابی برای هر کسی است که نه تنها به‌دنبال موفقیت، بلکه یک سفر معنادار و کامل در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود است.

کتاب اسب سیاه

تاد رز
لری تاد رز (متولد 28 نوامبر 1974) یکی از بنیانگذاران و رئیس شرکت Populace، یک اتاق فکر مستقر در بوستون است. قبل از پوپالاس، رز استاد دانشگاه هاروارد بود، جایی که او به عنوان مدیر دانشکده برنامه ذهن، مغز و آموزش و همچنین رهبری آزمایشگاه علم فردیت را بر عهده داشت.او دانشمندی در روانشناسی رشد است که به دلیل کارش در بکارگیری اصول سیستم های پویا در مطالعه رشد، هوش و یادگیری، و به خاطر مشارکت در زمینه علوم اعصاب آموزشی، شناخته شده است. تمرکز فعلی او در حوزه علم فرد است، با تأکید بر به کارگیری بینش ...
نکوداشت های کتاب اسب سیاه
...shatters our conventional notion of what success is and how to attain it
... تصور متعارف ما را از چیستی موفقیت و چگونگی دستیابی به آن در هم می شکند
AMY CUDDY, Social psychologist

Dark Horse is an ambitious, original work that proposes an entirely new frame for personal and professional development. Thanks to a wondrous cast of characters, it is also a rollicking work of storytelling. Few books have resonated so deeply with me
Dark Horse یک اثر جاه طلبانه و بدیع است که چارچوبی کاملا جدید را برای پیشرفت شخصی و حرفه ای پیشنهاد می کند. به لطف گروه بازیگران شگفت انگیز شخصیت ها، این اثر داستان سرایی نیز هست.
New York Times bestselling

قسمت هایی از کتاب اسب سیاه (لذت متن)