کتاب زیر مجموعه های تغییر دهنده ی بازی

Owning Game-Changing Subcategories
رشد غیرمعمول در عصر دیجیتال
کد کتاب : 105647
مترجم :
شابک : 978-6006466866
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 212
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب زیر مجموعه های تغییر دهنده ی بازی اثر دیوید آکر

کتاب زیرمجموعه‌های تغییردهندۀ بازی مفهوم زیرمجموعه‌هایی را بررسی می‌کنند که بخش‌های کوچک‌تری در یک بازار بزرگ‌ترند و اینکه چگونه کسب‌وکارها می‌توانند از آن‌ها برای دستیابی به رشد غیرمعمول استفاده کنند. آکر استدلال می‌کند که با شناسایی و داشتن یک زیرمجموعه، مشاغل می‌توانند موقعیت منحصربه‌فردی در بازار ایجاد کنند و خود را از رقبایشان متمایز کنند. او همچنین نمونه‌هایی از کسب‌وکارهای موفقی را ارائه می‌دهد که از این استراتژی برای رشد و تسلط بر بازارهای خود استفاده کرده‌اند.
این کتاب به سه بخش تقسیم شده است. بخش اول مفهوم زیرمجموعه‌ها و چرایی اهمیت آن‌ها برای کسب‌وکارها را معرفی می‌کند. بخش دوم بر فرایند شناسایی و داشتن یک زیرمجموعه، از جمله نحوۀ انجام تحقیق و توسعۀ استراتژی تمرکز دارد. بخش سوم مطالعات موردی کسب‌وکارهایی را ارائه می‌کند که با موفقیت این استراتژی را اجرا کرده‌اند و به رشد و جهش فوق‌العاده دست یافته‌اند.
زیرمجموعه‌های تغییردهندۀ بازی کتابی است که چارچوبی ارزشمند را برای کسب‌وکارهایی ارائه می‌کند که به‌دنبال رشدکردن و متمایزشدن در عصر دیجیتال هستند. نمونه‌ها و مطالعات موردی ارائه‌شده در کتاب، راهنمایی عملی برای مشاغل و کسب‌وکارها فراهم می‌آورند.

کتاب زیر مجموعه های تغییر دهنده ی بازی

دیوید آکر
دیوید آکر، زاده ی سال 1938، تئوریسین تجاری، متخصص حوزه ی بازاریابی، مشاور، استاد دانشگاه و نویسنده ای آمریکایی است. آکر استاد دانشکده ی تجارت دانشگاه برکلی کالیفرنیا است و همچنین، نایب رئیس شرکت مشاوره ی تجاری Prophet است.