کتاب گونه های شگفت انگیز

The Runaway Species
راهنمای خلاقیت بشر در بازآفرینی جهان
کد کتاب : 105652
مترجم :
شابک : 978-6227124491
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب گونه های شگفت انگیز اثر دیوید ایگلمن

کتاب « گونه های شگفت انگیز» " راهنمای خلاقیت بشر در بازآفرینی جهان " نوشته « دیوید ایگلمن» توسط انتشارات سایلاو منتشر شده است.
« گونه های شگفت انگیز» یک فرو رفتن عمیق در ذهن خلاق، تجلیل از روح انسان، و چشم انداز این است که چگونه می توانیم آینده خود را با درک و پذیرش توانایی خود برای نوآوری بهبود بخشیم. دیوید ایگلمن و آنتونی برانت به دنبال پاسخ به این سوال هستند: در قلب توانایی - و انگیزه - خلقت بشریت چیست؟
توانایی ما برای بازسازی جهانمان در بین همه موجودات زنده منحصر به فرد است. اما خلاقیت ما از کجا می آید، چگونه کار می کند، و چگونه می توانیم از آن برای بهبود زندگی، مدارس، مشاغل و موسسات خود استفاده کنیم؟

ایگلمن و برانت صدها نمونه از خلاقیت انسان را از طریق داستان سرایی دراماتیک و تصاویر خیره کننده در این حجم زیبا و تمام رنگی بررسی می کنند. آنها با ترسیم وجوه مشترک اعمال خلاقانه و مشاهده آنها از دریچه علوم اعصاب پیشرفته، عناصر اساسی این توانایی حیاتی انسانی را آشکار می کنند و آینده خلاقانه تری را برای همه ما تشویق می کنند.

کتاب گونه های شگفت انگیز

دیوید ایگلمن
دیوید ایگلمن (متولد ۲۵ آوریل ۱۹۷۱) یک نویسنده و دانشمند آمریکایی رشته عصب‌شناسی است. او در دانشگاه استنفورد تدریس می‌کند و مدیر عامل شرکت NeoSensory، توسعه دهندهٔ دستگاه‌های جایگزینی حسی است. او همچنین هدایت مؤسسه غیرانتفاعی علم و قانون، که به دنبال هماهنگ‌کردن سیستم حقوقی با علوم مدرن اعصاب می‌باشد را عهده‌دار است. ایگلمن برای فعالیت‌هایش در زمینه نوروپلاستی درک زمان حس‌آمیزی synesthesia و حقوق عصب‌شناختیشناخته شد. او همچنین نامزد دریافت کمک هزینه...
نکوداشت های کتاب گونه های شگفت انگیز
Unravels the interplay of art, neuroscience and evolution, while celebrating the special thing that is human innovation
تعامل هنر، علوم اعصاب و تکامل را آشکار می کند، در حالی که چیز خاصی را که نوآوری انسان است جشن می گیرد.
Entrepreneur

قسمت هایی از کتاب گونه های شگفت انگیز (لذت متن)
این کتاب در سه بخش، مجموعه پیچیده ای از مباحث به هم مرتبط را به شیوه ای شگفت انگیز و خواندنی موردبحث قرار داده است… بخش اول، نیاز ما به خلاقیت، نحوه ی خلق ایده های جدید و نحوه ی شکل گیری نوآوری های ما در زمان و مکانی که زندگی می کنیم را معرفی می کند. بخش دوم، ویژگی های مهم ذهنیت خلاق، از گزینه های تکثیرشونده گرفته تا تاب آوری خطر را بررسی می کند. بخش سوم، به شرکت ها و کلاس های درس می پردازد و نحوه ی پرورش خلاقیت در مراکز رشدمان برای آینده را نشان می دهد. … کتاب گونه های شگفت انگیز با مثال های خواندنی و البومی متشکل از تصاویر رنگی ارزشمند بسیاری برای درک بهتر مثال ها مزین شده است و به تمام علاقه مندان به یادگیری درباره مقوله خلاقیت، پرورش و تکامل آن و نیز، تأثیر آن بر روی جوامع توصیه می شود.