کتاب مدل های کسب وکار برای تیم ها

Business Models for Teams
کد کتاب : 105897
مترجم :
شابک : 978-6227089226
قطع : بیاضی
تعداد صفحه : 250
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب مدل های کسب وکار برای تیم ها اثر تیم کلارک

این کتاب برای کار تیمی همان کاری را که نسل مدل کسب و کار کلاسیک برای استراتژی انجام داد، انجام خواهد داد.
در سال 2010، تیم کلارک به ایجاد Business Model Generation کمک کرد. در سال 2012، کلارک و شریک بروس هازن، مدل کسب و کار شما را دنبال کردند و تکنیک مدل کسب و کار شخصی را برای افراد پیشرو کردند. کلارک و هزن در کتاب جدید خود این موضوع را متوجه تیم‌ها می‌کنند و به مدیران نشان می‌دهند که وقتی افراد و تیم‌ها نقش خود را در ایجاد ارزش برای مشتریان بدانند، شرکت‌هایشان چقدر بهتر عمل می‌کنند.
حتی رهبران بزرگ هر روز با مشکلات مدیریتی مواجه می شوند. آیا ما افراد مناسب را در صندلی های مناسب داریم؟ آنها چگونه می دانند اولویت چیست؟ آیا ما به همه - در جلسات، گزارش‌ها و پروژه‌ها - روشن می‌کنیم که سازمان چگونه ارزش ایجاد می‌کند و هر یک از اعضای تیم چگونه در آن جا می‌شوند؟
کلارک و هازن از طریق مطالعات موردی، تمرین‌های مختصر و تصاویری که به راحتی قابل پیگیری هستند، نشان می‌دهند که چگونه رهبران هر گروهی، صرف‌نظر از اندازه، می‌توانند به افراد کمک کنند تا به‌طور مستقل و پرشور در جهت اهداف مشترک بدون جابجایی بیش از حد، آموزش یا تمرین‌های فرهنگ‌سازی کار کنند.
در حالی که هر رهبر از مدل کسب‌وکار برای تیم‌ها سود می‌برد، این کتاب ایده‌آل برای کسانی است که با تغییرات بزرگ بازار مواجه هستند یا بر گروه‌های جدیدی از همکاران نظارت می‌کنند.

کتاب مدل های کسب وکار برای تیم ها

دسته بندی های کتاب مدل های کسب وکار برای تیم ها