کتاب چگونه می توان هنرمند بود

How to Be an Artist
کد کتاب : 105968
مترجم :
شابک : 978-6227778090
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 189
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب چگونه می توان هنرمند بود اثر جری سالتز

«سالتز در چگونه می‌توان هنرمند برای فائق آمدن بر انسداد خلاقیت، بهره‌گیری مناسب از مواد خام و ابزارهای هنری، غلبه بر مشکلات و چالش‌های مسیر حرفه‌ای و لذت بردن از کار، پیشنهادات و توصیه‌های مفید و متنوعی ارائه می‌دهد. علاوه بر موارد فوق این کتاب همچون یک کتاب خودیاری در حوزه‌ی روانشناسی موفقیت به افراد کمک می‌کند که بر ترس و تردید خود غلبه کنند و چه بسا کیفیت زندگی خود را ارتقا بخشند. سالتز در این‌باره می‌گوید: «مجموعه‌ای طراحی شده است تا خواننده را «از یک آماتور بی‌‌معنا به استعداد برتر» تبدیل کند. او مدعی پیوند میان «تخیلات» و «واقعیت» است. وی در پایان مقدمه کتاب چگونه می‌توان هنرمند بود، به‌طور هیجان‌برانگیزی می‌نویسد: «بنابراین موتورهای حرکتی خود را روشن کنید. بشتابید. لمس کنید لحظاتی را که تخیلات شما با واقعیت درگیر می‌شود، مرزها و قراردادها را کنار می‌زند و جلوی چشمان شما تغییر می‌کند. هرگز نهراسید. هنر مانند قالبی (ظرفی) است که خودت را در آن می‌ریزی..».
دنیای امروز اشباع از نظریه‌هاست. نگرش‌های علمی و گفتمان‌های فلسفی کار خود را به خوبی انجام داده‌اند. اینک زمان تبیین و تشریح آن به زبان ساده و کاربردی برای همگان است. کاری که جری سالتز در چگونه می‌توان هنرمند بود به خوبی از پس آن برآمده است.»

کتاب چگونه می توان هنرمند بود

جری سالتز
جری سالتز (زاده ۱۹ فوریه ۱۹۵۱ در شیکاگو، ایلینوی) یک منتقد هنری آمریکایی است. از سال 2006، او منتقد ارشد هنری و ستون نویس مجله نیویورک است. او که قبلاً منتقد ارشد هنری برای The Village Voice بود، در سال 2018 جایزه پولیتزر را برای نقد دریافت کرد و در سال‌های 2001 و 2006 نامزد دریافت این جایزه شد.سالتز به عنوان منتقد مدعو در دانشکده هنرهای تجسمی، دانشگاه کلمبیا، دانشگاه ییل، و مدرسه مؤسسه هنر شیکاگو و برنامه اقامت استودیو نیویورک خدمت کرد و تنها مشاور دوسالانه ویتنی در سال 1995 بود.