کتاب انسان،دردی بی درمان و حقایق دیگری که باید بشنوم

No Cure for Being Human
کد کتاب : 106200
مترجم :
شابک : 978-6229320112
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 155
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب انسان،دردی بی درمان و حقایق دیگری که باید بشنوم اثر کیت باولر

«انسان دردی بی درمان» خود زندگی نامه ی نویسنده است که پس از ابتلا به سرطان در سی و پنج سالگی به معنای جدید و عمیقی از زندگی دست می یابد.
کیت بولر در این کتاب تجربه ی زیستی را با مخاطب به اشتراک می گذارد که در برهه ای از آن خود را در برابر سوالاتی می بیند که مدام در جست وجوی یافتن جواب یا در واقع رهایی از آن سختی پیش آمده تلاش می کند. زندگی ام بی من چگونه خواهد بود؟ عزیزانم بعد از مرگم مرا از یاد خواهند برد؟ کودکم مرا به خاطر خواهد آورد؟ چگونه از من یاد می شود؟ و در کنار تمام این مصائب فکری تلاش می کند تا راهی برای گریز از مرگی که سرطان نقشه اش را برای او پیاده کرده بود بگریزد نبردی که همراه با خشم ناامیدی و تلاش برای پیروزی همراه بود و در آخر پیامی را به مخاطب تلنگر می زند که قابل تفکر است در زندگی امروزی هیچ حادثه ای بعید نیست و مقاومت تنها راه پیروزی است.

کتاب انسان،دردی بی درمان و حقایق دیگری که باید بشنوم

کیت باولر
کیت باولر، استاد دانشگاه و نویسنده ای کانادایی است. باولر در لندن به دنیا آمد. او استادیار تاریخ مسیحیت در دانشکده ی الهیات دانشگاه دوک است. کتاب «هر اتفاقی دلیلی دارد» از او در فهرست پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز قرار گرفته است.
دسته بندی های کتاب انسان،دردی بی درمان و حقایق دیگری که باید بشنوم